Celem badania jest poznanie kobiecej natury. Chcemy dowiedzieć się jakie są młode Polki, o czym marzą, czego są ciekawe, co je inspiruje. W efekcie powstanie wielopłaszczyznowy obraz współczesnej kobiety, jej ambicji, celów życiowych oraz ciekawości – mówi Tomasz Kanton, Brand PR Manager Kompanii Piwowarskiej S.A.
Badanie będzie się składać z dwóch części – jakościowej oraz ilościowej. W ankiecie kobiety zostaną zapytane m.in. o swój stosunek do ciekawości, skrywane marzenia i ambicje oraz życiowe aspiracje. Przede wszystkim jednak pytania będą dotyczyły kobiecej ciekawości i jej natury… – Kobieca ciekawość doczekała się badawczej odsłony. Temat jest szeroki i nieoczywisty, a przez to bardzo pociągający i inspirujący – mówi Jowita Radzińska, Market Researcher TNS OBOP.
Działania Ambasady rozbudzają ciekawość setek młodych kobiet oraz Ambasadorek. – Z przyjemnością zgodziłam się na udział w projekcie. Ambasada sprawiła, że zajrzałam w głąb siebie i przyjrzałam się swoim ciekawościom. Mam nadzieję, że nasze działania zainspirują wszystkie młode kobiety – mówi Olga Frycz. Aktorka zdradziła również jak jest jej największa „ciekawość”. – Najbardziej jestem ciekawa samej siebie! Chciałabym stanąć na chwilę obok i poprzyglądać się sobie z zewnątrz. Z drugiej strony jestem ciekawa innych – ludzi, ich kultur oraz nieznanych miejsc – wyznaje aktorka. Czyżby Olga Frycz planowała daleką podróż w nieznane? Być może już niebawem sama zainteresowana zdradzi więcej szczegółów na ten temat.
Wyniki badań poznamy już we wrześniu. Jesteście ciekawe?
***
Do redaktora:
Redd’s
Marka Redd’s jest stabilnym liderem w segmencie piw smakowych w Polsce. Silna pozycja marki jest efektem zmian, jakie miały miejsce w 2006 roku. Marka wprowadziła wtedy kilka istotnych innowacji: odświeżyła opakowania, komunikację oraz wprowadziła nowy wariant smakowy (Redd’s Sun). W 2007 roku marka Redd’s odnotowała 21% wzrost sprzedaży, stając się liderem kategorii piw smakowych.
Redd’s dostępny jest w trzech wariantach smakowych trafiających w różne potrzeby i gusty odbiorców:
- Redd's Apple : wprowadzony do portfela Kompanii Piwowarskiej w lipcu 2000. Wywodzi się z Republiki Południowej Afryki, gdzie piwa z aromatem owocowym są produktami wysoko cenionymi ze względu na swoje głęboko orzeźwiające właściwości. Redd`s Apple to wyjątkowo orzeźwiający smak zielonych jabłek.
- Redd's Red : wprowadzony do portfela Kompanii Piwowarskiej w październiku 2004. To połączenie tradycyjnego piwa z sokiem malinowym. Jest to doskonała alternatywa dla osób lubiących piwo z sokiem. Redd's Red to wyjątkowe piwo o klarownym, delikatnie czerwonym zabarwieniu i malinowym zapachu, produkowane z naturalnie warzonej bazy piwnej z dodatkiem specjalnie przygotowanej zaprawy malinowej. Redd`s Red to wyjątkowa kombinacja charakterystycznej piwnej goryczki z kuszącym smakiem malin.
- Redd's Sun : wprowadzony do portfela Kompanii Piwowarskiej w kwietniu 2006. To piwo o smaku cytrusowym. Redd`s Sun to promienie słońca ukryte w butelce. Doskonale orzeźwia i gasi pragnienie. To piwo o smaku cytrusowym jest doskonałą oferta dla amatorów egzotycznych owoców i niebanalnych wrażeń smakowych. To kombinacja piwa (97%) i cytrusowej owocowej zaprawy (3%).
Kompania Piwowarska – Lider branży piwowarskiej w Polsce
Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość naszych produktów. Do portfela marek KP należą najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd's, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska (utworzona w 1999 roku) posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju. Kompania Piwowarska prowadzi także działalność społeczną nastawioną na walkę z wykluczeniem społecznym na tle ubóstwa oraz programy edukacyjne popularyzujące odpowiedzialność i umiar w konsumowaniu alkoholu. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2011 r. wyniosła 14,1 mln hektolitrów piwa.
SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa
Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa – SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie. SABMiller jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2011 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 28,3 mld USD oraz wypracował zysk brutto (EBITA) w wysokości 5 mld USD. SABMiller plc jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie i Johannesburgu.
Dodatkowych informacji udzielają:
Jakub Góralczyk Specjalista ds. brand PR KOMPANIA PIWOWARSKA S.A. tel. +48 61 667 74 59; faks: +48 61 667 76 75 tel. kom.:+48 695 520 519 | Piotr Komorowski Senior Consultant tel.: +48 61 8525849; faks: +48 61 8522283 tel. kom.: +48 694 475 305 |