Na początku września 2025 r. w Mediolanie miała miejsce premiera koncepcyjnego modelu Audi Concept C, która była jednocześnie prezentacją wizji designu przyszłych samochodów. Marka wykonała tym samym progresywny krok: w coraz bardziej złożonym świecie postawiła bezkompromisowo na wyrazistość. Nowa filozofia projektowa jest częścią głębszej transformacji Audi i stanowi nowy początek dla całej firmy. Produkty, procesy i struktury są koncentrowane na tym, co istotne – tak, aby tworzyć przestrzeń dla innowacji i technologicznego przywództwa.
Wydarzenie w Mediolanie odbyło się pod hasłem „Strive for Clarity” i stanowiło symbol kolejnego etapu transformacji koncernu. Z nową estetyką opartą na wyrazistości, Audi odważnie kieruje się ku zredukowanej i ponadczasowej formie, która wyróżni markę w dobie rosnącej konkurencji. Nieprzypadkowo ten nowy rozdział rozpoczął się właśnie w mieście, które od wieków jest synonimem designu, technologii i wybitnych osobowości. „Myślenie wizjonerskie i dążenie do przekraczania granic to wartości bliskie Audi” – podkreśla Gernot Döllner, CEO Audi. Dlatego Mediolan, stolica włoskiego designu, to idealne miejsce, by rozpocząć nową erę. Tam ideał, do którego dąży Audi, staje się namacalny.


