w

Audi prezentuje przyszłość designu w MediolanieDostęp tylko dla zalogowanych

Na początku września 2025 r. w Mediolanie miała miejsce premiera koncepcyjnego modelu Audi Concept C, która była jednocześnie prezentacją wizji designu przyszłych samochodów. Marka wykonała tym samym progresywny krok: w coraz bardziej złożonym świecie postawiła bezkompromisowo na wyrazistość. Nowa filozofia projektowa jest częścią głębszej transformacji Audi i stanowi nowy początek dla całej firmy. Produkty, procesy i struktury są koncentrowane na tym, co istotne – tak, aby tworzyć przestrzeń dla innowacji i technologicznego przywództwa.

Wydarzenie w Mediolanie odbyło się pod hasłem „Strive for Clarity” i stanowiło symbol kolejnego etapu transformacji koncernu. Z nową estetyką opartą na wyrazistości, Audi odważnie kieruje się ku zredukowanej i ponadczasowej formie, która wyróżni markę w dobie rosnącej konkurencji. Nieprzypadkowo ten nowy rozdział rozpoczął się właśnie w mieście, które od wieków jest synonimem designu, technologii i wybitnych osobowości. „Myślenie wizjonerskie i dążenie do przekraczania granic to wartości bliskie Audi” – podkreśla Gernot Döllner, CEO Audi. Dlatego Mediolan, stolica włoskiego designu, to idealne miejsce, by rozpocząć nową erę. Tam ideał, do którego dąży Audi, staje się namacalny.

Dalsza część tekstu

jest dostępna m.in. dla zarejestrowanych dziennikarzy.

Masz konto?

Nie jesteś zarejestrowany?

Dlaczego rzecznikom i biurom prasowym rekomendujemy ukrywanie informacji prasowych? By dodawane teksty pozostawały niewidoczne dla wyszukiwarek i osób postronnych, co zwiększa szanse na ich wykorzystanie przez zarejestrowane redakcje.

     

Napisane przez Audi

Druga odsłona wystawy Ludzi Zmieniających Świat prezentująca sylwetki laureatek i laureatów XVI edycji konkursu Sukces Pisany Szminką

Concept C: manifest nowej filozofii designu marki AudiDostęp tylko dla zalogowanych