W Poznaniu zakończyły się spotkania w ramach Impact’23 – najbardziej prestiżowego wydarzenia gospodarczo-technologiczne w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym udział brali topowi managerowie z największych globalnych firm, decydenci polityczni, regulatorzy, wybitni naukowcy oraz światowej klasy eksperci oraz mówcy. Najważniejszymi gośćmi tegorocznej edycji byli Natalie Portman – aktorka i aktywistka, Nassim Nicholas Taleb – businessman, naukowiec i eseista, czy Valerie Jarett – doradczymi Prezydenta Baracka Obamy. Marka Audi była partnerem tego wydarzenia, a najważniejsi goście kongresu mieli do swojej dyspozycji w pełni elektryczne modele Audi: Q8 e-tron i e-tron GT. Drugim ważnym akcentem związanym z marką Audi było wystąpienie Kamila Łabanowicza, polskiego projektanta od lat związanego z marką Audi, odpowiedzialnego m.in. za design Audi e-tron.
Zakończona właśnie konferencja Impact’23 była okazją do rozmów, paneli i warsztatów skoncentrowanych na analizie przyszłych i dokonujących się zmian społecznych oraz gospodarczych. Na dwóch scenach pojawiło się ponad 600 speakerów mających wystąpienia w aż 23 obszarach tematycznych, a ponad 200 wystąpień odbyło się w ramach 70 godzin agendowych. Nie zabrakło również wydarzeń artystycznych i rozrywkowych. Wszystkiemu, przez oba dni kongresu towarzyszyła marka Audi.
„Na tak prestiżowym wydarzeniu nie mogło zabraknąć Audi, marki z segmentu premium” – mówi Łukasz Zadworny, dyrektor marki Audi. „Goście byli zachwyceni naszymi w pełni elektrycznymi modelami, ale mogli również posłuchać tego, co miał do powiedzenia Kamil Łabanowicz, projektant przełomowego dla Audi modelu e-tron”
Kamil Łabanowicz to polski stylista samochodowy koordynujący jeden z zespołów projektujących nadwozia w centrali Audi w Ingolstadt. Przez ostanie 15 lat pracy w Audi, Kamil Łabanowicz był odpowiedzialny za wygląd takich modeli jak Audi e-tron concept (premiera we Frankfurcie 2009), czy Audi e-tron quattro concept (premiera we Frankfurcie 2015). Podczas swego wystąpienia na Impact’23, Kamil Łabanowicz poruszał ważne dla marki tematy związane z projektowaniem nie tylko funkcjonalnych i doskonałych techniczne samochodów, ale również doświadczeń klienta. Mówił też o coraz bardziej zanikającej granicy między designem i sztuką, a jako przykłady tego przywołał i zaprezentował najnowsze koncepcyjne modele Audi z rodziny Sphere: Activsphere, Urbansphere, Skysphere i Grandsphere.