„Właśnie wygrałem z rakiem. Tak mi się przynajmniej wydaje. Nie jestem pewien” – tak zaczyna się niesamowita historia Hedlunda. Lekarze dawali mu 30% szans na przeżycie. W ciągu 4 lat przeszedł 20 chemioterapii i 10 operacji. U Hedlunda stwierdzono raka 3 tygodnie po jego ślubie. Przez cały ten czas jego żona Melanie była dla niego oparciem.
Daniel Hedlund postanowił podzielić się swoją historią, aby móc spotkać osobiście ambasadora konkursu – znanego muzyka Jasona Mraza. Jego marzenie spełni się podczas jednego z największych międzynarodowych festiwali filmowych w Park City w stanie Utah. Jako zwycięzca konkursu będzie miał okazję spotkać się z Mrazem i zobaczyć na żywo jego występ, podczas którego artysta wykona utwory ze swojego najnowszego albumu. W Park City zostanie też zaprezentowany krótki film opowiadający historię Hedlunda.
Firmy ASUS i Intel wynajęły profesjonalny zespół filmowy, w tym wielokrotnie nagradzanego reżysera Asifa Kapadia, aby stworzył film, który zostanie pokazany podczas festiwalu i jednocześnie będzie transmitowany do milionów widzów poprzez portal Bing należący do firmy Microsoft. Film opowiadający historię Hedlunda będzie ostatnim filmem z serii „In Search of Incredible”, która do tej pory dokumentowała podróże Mraza w poszukiwaniu pięknych widoków, wyjątkowych dźwięków i innych źródeł inspiracji. „Ten konkurs był niesamowitym przeżyciem. Miałem okazję poznać osobiście Jasona Mraza i wspólnie z nim coś stworzyć. Nie mogę się doczekać pokazu filmu w Park City. Dzięki niemu mogę podzielić się swoją historią i dać innym ludziom nadzieję” – mówi Hedlund.
„Daniel zasłużył sobie na główną nagrodę w konkursie „In Search of Incredible”. Jego historia wzruszyła widzów na całym świecie. Mamy zamiar w kreatywny sposób zaprezentować najnowszy rozdział historii jego dzielnej walki” – mówi Silvia Yu, dyrektor ds. marketingu firmy ASUS. „Byliśmy pod wrażeniem wysokiego poziomu jakości i kreatywności nadesłanych prac. Historię Daniela powinien usłyszeć cały świat i wszyscy z niecierpliwością czekamy na efekt końcuwy całego projektu podczas premiery” -dodaje Ryan Baker, dyrektor Partner Marketing Group z firmy Intel.
Więcej informacji na temat konkursu „In Search of Incredible” oraz zwycięskiego filmu można znaleźć na stronie www.insearchofincredible.com.