Akcję promocyjną, która potrwa do 11 listopada 2012 r. wspierają spoty telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Kultura, TVP Seriale, Polsat, Polsat 2, Polsat Cafe, Polsat News, Czwórka, Pakiet stacji AT MEDIA) i radiowe (Radio ZET, RMF FM, RMF Classic, RMF MAXXX) oraz kampania prasowa (Uważam Rze, Dziennik Gazeta Prawna, Fakt, Super Express, Przegląd Sportowy, Sport). Równolegle prowadzone jest akcja bannerowa na stronach internetowych poszczególnych Kas zrzeszonych w grupie SKOK.
Za stworzenie kompleksowej koncepcji przekazu promocyjnego, scenariusze spotu telewizyjnego i radiowego oraz opracowanie graficzne bannerów internetowych, reklam prasowych i materiałów poligraficznych odpowiada Apella S.A.
Zakup mediów – dom mediowy Apelli S.A.
Produkcja spotów – Ursa Major Sp. z o.o.