Argentum Event, wrocławska agencja eventowa, otrzymała krajowy certyfikat Profesjonalnego Organizatora Podróży Incentive Travel oraz Profesjonalnego Organizatora Kongresów PCO od Poland Convention Bureau. Firmę doceniono za profesjonalną organizację eventów na przestrzeni ostatnich pięciu lat!
Argentum Event swoją działalność na rynku prowadzi od 2009 roku, a na koncie posiada tysiące zorganizowanych wydarzeń firmowych. Aktualnie zespół tworzy ponad 20 specjalistów i pasjonatów branży, dla których nie ma rzeczy niemożliwych. Argentum ma własne zaplecze logistyczne i sprzętowe oraz szeroką bazę podwykonawców. Agencja realizuje wydarzenia konferencyjne, wyjazdowe, dzienne, wieczorne, CSR oraz online. Stawia przede wszystkim na profesjonalizm oraz zrozumienie potrzeb klienta.
Certyfikaty Profesjonalnego Organizatora Podróży Incentive Travel oraz Profesjonalnego Organizatora Kongresów PCO przyznawane przez POT to rekomendacje potwierdzające kompetencje i profesjonalizm czołowych agencji eventowych w Polsce. Aby otrzymać certyfikacje, firmy wykazują odpowiednie dokumenty w tym zorganizowane eventy na przestrzeni określonej liczby lat.
Wszystkie certyfikaty dla wyróżnionych firm zostały przyznane w tym roku na branżowym spotkaniu w NYX Hotel Warsaw by Leonardo Hotels. Argentum Event znalazło się wśród 13 najlepszych organizatorów podróży motywacyjnych (ITC) i 17 profesjonalnych organizatorów kongresów (PCO) na lata 2023-2024.
Oprócz uroczystego wręczenia certyfikacji dla uczestników przygotowano Laboratorium Twórców oraz prezentację potencjału organizacji POT. Gościem specjalnym była Natasha de Caiado Castro, prezeska Wish International, autorka książki “Marketing Experience”, członkini zarządu San Francisco Travel Association (oficjalnej organizacji turystycznej Doliny Krzemowej – Silicon Valley) i członkini United Nations SV Women Committe, entuzjastka zrównoważonego rozwoju i ambasadorka IMEX ds. hosted buyers.