Pacjenci, którzy wzięli udział w badaniu, zwracali szczególną uwagę na fachowy i uprzejmy personel oraz przyjazny wystrój placówek. Klienci Aptek Mediq docenili profesjonalizm farmaceutów, którzy chętnie doradzają pacjentom w doborze odpowiednich produktów leczniczych i suplementów diety w korzystnych cenach.
„Dzięki wysokiej ocenie pacjentów sieć Aptek Mediq została wyróżniona Godłem Jakości Obsługi 2011.
W oparciu o doświadczenia zdobyte na przestrzeni kilkudziesięciu lat na międzynarodowym rynku, udało nam się wypracować model prowadzenia aptek, w którego centrum znajduje się pacjent”, mówi Gerben Klein Nulent, prezes zarządu Mediq Polska. „Nasze działania skupiają się na dostarczeniu pacjentom leków, suplementów diety czy kosmetyków, jednak każdego dnia dbamy także o to, by pacjenci dokonywali zakupów w miłej i przyjaznej atmosferze. Ważne jest też, by nie tracili czasu w kolejkach i zawsze mogli skorzystać z fachowej porady wyszkolonego farmaceuty”, dodaje.
Zgodnie z filozofią firmy, pacjenci mogą liczyć na indywidualne podejście pracowników Apteki, którzy oprócz sprzedaży leków udzielają także profesjonalnych porad. W sieci Aptek Mediq działa obecnie ponad 200 placówek zlokalizowanych na terenie całej Polski, na które składają się apteki własne oraz funkcjonujące w ramach systemu franczyzowego.
Sieć Aptek Mediq wyprzedziła w Programie „Jakości Obsługi 2011” sieć Aptek Dbam o Zdrowie oraz SuperPharm. Otrzymując Godło Jakości Obsługi Apteki Mediq dołączyły do prestiżowego grona 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.