Apsys sprzedał Manufakturę, swoje flagowe przedsięwzięcie, funduszowi Unilmmo: Deutschland za cenę 390 mln Euro, co czyni tę transakcję największą wśród inwestycji detalicznych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, a także drugą co do wartości w całej Europie w 2012 roku. Skala transakcji została doceniona przez niezależne jury Eurobuild Awards. Jednocześnie Apsys będzie w dalszym ciągu zarządzać Manufakturą przez co najmniej 10 kolejnych lat.
Konkurs Eurobuild Awards, zorganizowany po raz trzeci przez wydawcę miesięcznika „Eurobuild Central&Eastern Europe”, kierowany jest do czołowych graczy branży nieruchomości, wyłania liderów, wyznacza trendy oraz prezentuje mocne strony rynku.
Manufaktura to wielofunkcyjna, miejska rewitalizacja fabryki włókienniczej z XIX wieku. Cały kompleks składa się z 3 muzeów, 4-gwiazdkowego hotelu oraz centrum handlowego. Manufaktura została otwarta 17 maja 2006 roku. Mieści 307 sklepów na 112 tys. mkw. powierzchni najmu oraz 2 955 miejsc parkingowych.