W siedmiu konkursowych kategoriach startowało ponad 20 produktów z branży. Apella zdobyła I miejsce w kategorii „Najlepszy niereklamowy kontent Digital Signage” – za kontent informacyjny w systemie monitorów w oddziałach Kasy Stefczyka.
Konkurs odbył się w ramach III edycji konferencji branżowej dotyczącej rynku Digital Signage – Międzynarodowej Konferencji Digital Signage Trends 2012, na której spotkali się specjaliści z całej Europy w celu wymiany doświadczeń oraz osiągnięć w branży Digital Signage.
Otrzymana nagroda jest uwieńczeniem prac całego zespołu Apelli, który na co dzień dokłada wszelkich starań, aby dostarczyć atrakcyjny i ciekawy przekaz odbiorcom w oddziałach Kasy Stefczyka – mówi Marzena Matuk, kierownik Biura Digital Signage Apelli – O tym, że materiały informacyjne emitowane na monitorach znajdujących się wewnątrz placówek są interesujące dla odbiorców i znacząco wpływają na komfort przebywania w oddziale, świadczą również wyniki badania efektywności monitorów reklamowych, przeprowadzonego we wrześniu br. przez firmę Millward Brown SMG KRC na zlecenie naszej agencji.
Wdrożenie przez Apellę systemu Digital Signage w Kasie Stefczyka było jednym z największych tego typu projektów na rynku polskim w 2011 roku.
Na elementy niereklamowego kontentu Digital Signage w Kasie Stefczyka składają się autorskie materiały filmowe, realizowane przez Apellę, bieżące informacje z kraju i ze świata, informacje miękkie (pogoda, kalendarium, imieniny) oraz materiały geotargetowane przygotowywane na indywidualne zlecenia oddziałowe.