w , ,

ANWIL wyróżniony za atrakcyjność wizualną

Budowanie pozycji marki ANWIL wiąże się ze strategią rozwoju realizowaną przez Grupę ORLEN. Dlatego na tegorocznym PLASTPOLU włocławska spółka wystawiała się wspólnie z czeskim Unipetrolem oraz Spolaną. Dzięki temu zwiedzający kieleckie targi mogli zapoznać się z pełną gamą produktów petrochemicznych oferowanych przez Grupę ORLEN. Wspólne portfolio spółek obejmuje zarówno PCW i tworzywa sztuczne powstające na jego bazie, jak również ​surowce do produkcji włókien poliamidowych oraz tworzyw konstrukcyjnych.

Stoisko przygotowane przez Biuro Marketingu włocławskiej spółki utrzymane było w kolorach korporacyjnych Grupy ORLEN – czerwieni i bieli. Tym razem jego wertykalna forma stanowiła odwołanie do filarów, na których opiera swoje działanie Grupa ORLEN, a więc wartościach korporacyjnych, którymi są Odpowiedzialność, Rozwój, Ludzie, Energia i Niezawodność. Części spajające poszczególne elementy odzwierciedlały zintegrowanie spółek w łańcuchu dostaw. Dodatkowymi elementami wystroju były czarno-białe zdjęcia ich produktów w ujęciach makro.

Nowoczesna stylistyka stoiska znalazła uznanie organizatorów XXII Międzynarodowych Targów Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych  i Gumy, którzy drugi raz z rzędu uhonorowali ANWIL medalem „za nowoczesność prezentacji i styl wystąpienia targowego”.

Avatar photo

Napisane przez ANWIL S.A.

Cyfrowe profilowanie: jak wiele o użytkowniku może powiedzieć jego smartwatch

W Dzień Dziecka lody za złotówkę