Budowanie pozycji marki ANWIL wiąże się ze strategią rozwoju realizowaną przez Grupę ORLEN. Dlatego na tegorocznym PLASTPOLU włocławska spółka wystawiała się wspólnie z czeskim Unipetrolem oraz Spolaną. Dzięki temu zwiedzający kieleckie targi mogli zapoznać się z pełną gamą produktów petrochemicznych oferowanych przez Grupę ORLEN. Wspólne portfolio spółek obejmuje zarówno PCW i tworzywa sztuczne powstające na jego bazie, jak również surowce do produkcji włókien poliamidowych oraz tworzyw konstrukcyjnych.
Stoisko przygotowane przez Biuro Marketingu włocławskiej spółki utrzymane było w kolorach korporacyjnych Grupy ORLEN – czerwieni i bieli. Tym razem jego wertykalna forma stanowiła odwołanie do filarów, na których opiera swoje działanie Grupa ORLEN, a więc wartościach korporacyjnych, którymi są Odpowiedzialność, Rozwój, Ludzie, Energia i Niezawodność. Części spajające poszczególne elementy odzwierciedlały zintegrowanie spółek w łańcuchu dostaw. Dodatkowymi elementami wystroju były czarno-białe zdjęcia ich produktów w ujęciach makro.
Nowoczesna stylistyka stoiska znalazła uznanie organizatorów XXII Międzynarodowych Targów Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych i Gumy, którzy drugi raz z rzędu uhonorowali ANWIL medalem „za nowoczesność prezentacji i styl wystąpienia targowego”.