Jeszcze niedawno Włocławek hucznie świętował zdobycie upragnionego i wyczekiwanego od 15 lat mistrzostwa Polski przez drużynę Rottweilerów, a już nadszedł czas, aby rozpocząć przygotowania do kolejnej edycji Energa Basket Ligi.
24 sierpnia plany zespołu na sezon 2018/2019 poznali pracownicy ANWILU, który jest sponsorem strategicznym KKW S.A. od ponad dwóch dekad. Podczas wizyty w chemicznej firmie zaprezentowano także odświeżone logo drużyny Anwil Włocławek oraz wizualizację strojów, w jakich będą występować koszykarze w Energa Basket Lidze.
Głowa rottweilera w logo drużyny stała się bardziej kwadratowa, wyraz pyska i oczu zyskał na powadze. Zmiany miały na celu pokazanie, że pies będący symbolem włocławskiego zespołu to już nie szczeniak, ale dojrzały i doświadczony przedstawiciel swojej rasy. Nie musi szczerzyć kłów, aby budzić respekt. W logo pojawiła się druga gwiazdka symbolizująca powtórne zdobycie tytułu Mistrza Polski. Znak zyskał nowe proporcje, a także bardziej nowoczesną typografię. Dodano również obrysy, które zwiększyły jego czytelność, zachowując dotychczasowe kolory .
Wizyta Rottweilerów w siedzibie ANWILU była dla pracowników spółki tradycyjnie sposobnością do zdobycia autografu koszykarzy oraz wykonania pamiątkowych zdjęć, z czego uczestnicy spotkania chętnie skorzystali.
Przypomnijmy, że w barwach włocławskiej drużyny w sezonie 2018/2019 zagrają: Kamil Łączyński, Vladimir Mihailović, Josip Sobin, Szymon Szewczyk, Jakub Parzeński, Nikola Marković, Valerii Likhodei, Luis David Montero, Michał Michalak, Jarosław Zyskowski, Mateusz Kostrzewski oraz Rafał Komenda.