Do obowiązków Andrzeja Rezlera będzie należało zarządzanie obszarem operacyjnym w dwóch lokalizacjach firmy – w Warszawie i Stalowej Woli oraz nadzór nad procesami sprzedażowymi.
„Widzę dużo możliwości i wielki potencjał w DataContact. Chcę żeby DC stało się organizacją znaną z jakości i partnerskiej współpracy z Klientami oraz miejscem wokół którego będziemy konsolidować rynek.” Powiedział Członek Zarządu – Andrzej Rezler.
„Jestem pewien, że osoba Andrzeja, jego zaangażowanie i bogate doświadczenie zawodowe pozwoli nam na realizację ambitnych celów, które chcemy zrealizować w ciągu najbliższych dwóch lat.” Powiedział Prezes Zarządu – Cezary Hermanowski.
Kariera zawodowa Andrzeja Rezlera
Absolwent Wydziału Biologii, Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. W latach 1992-99 pracownik naukowy uczelni i współautor licznych opracowań naukowych z zakresu biologii molekularnej i biotechnologii. Od 1999 roku, z licznymi sukcesami, pełnił rolę dyrektora drukarni PolskaPresse, a następnie dyrektora Działu Sprzedaży i Marketingu w Prasa Poznańska (wydawca „Gazety Poznańskiej” i „Expressu Poznańskiego”). Od czerwca 2001 związany z branżą Call Center – zaczynał w Dziale Sprzedaży i Marketingu TP Internet, gdzie był odpowiedzialny za rozwój Contact Center TPI – w owym czasie największym centrum telemarketingowym w Polsce. Od maja 2005 związany z ówczesnym wiodącym dostawcą i integratorem systemów wspierających pracę Call Center – Wind Telecom – gdzie pełnił funkcję dyrektora Działu Sprzedaży i Marketingu oraz Prezesa zarządu spółki. W grudniu 2009 roku rozpoczął współpracę z Platformą Call Center Internet Group S.A. – przez dwa i pół roku pełnił funkcję Członka Zarządu, odpowiedzialnego za obszar sprzedaży, Obsługi Klienta oraz Marketingu, a od 2011 roku – również Operacji. W marcu 2012 roku, po ponad dwóch latach współpracy i zamknięciu z sukcesem procesu restrukturyzacji spółki – związał się z Grupą DataContact, obejmując obowiązki Dyrektora Zarządzającego, odpowiedzialnego za Sprzedaż, Obsługę Klienta i Operacje. Żonaty, jego największa pasja to dwójka dzieci, Jaś i Marcelina. Hobbystycznie gotuje dla przyjaciół, grywa w brydża sportowego i wędkuje.
***
Grupa DataContact od 1995 roku działa w obszarze marketingu bezpośredniego. Specjalizuje się w outsourcingu usług Call Center i wsparciu firm w zakresie komunikacji bezpośredniej z ich klientami. Oferuje zarządzanie całym procesem relacji z klientami (badania rynku, pozyskanie klienta, obsługa posprzedażowa, fulfilment).
Informacji udziela: Katarzyna Swatowska, Via Media PR, [email protected],
Tel 601 602 601