Nowy raport z serii Emotrack.pl, którego publikacja jest przewidywana w październiku będzie prezentować opinie internautów na temat największych marek branży RTV oraz komentarze na temat produktów firm. Projekt jest oparty na pionierskich w Polsce badaniach jakościowych w Sieci. Bazuje na językowej analizie emocjonalnej tysięcy wpisów i komentarzy internautów – na forach, blogach i w serwisach społecznościowych.
„Sprawdziliśmy co o markach takich jak Sony, Panasonic czy Samsung sądzą internauci. Już wstępne analizy pokazują, że tematyka elektroniki użytkowej jest dla wielu osób bardzo ciekawa.”- komentuje Norbert Kilen z agencji interaktywnej Think Kong– „Nasze badanie da też wskazania taktyczne dla działań marketingowych.”
Bezpłatny raport z serii Emotrack.pl zostanie opublikowany już w październiku i będzie do pobrania ze strony www.emotrack.pl. To kolejne z serii opracowań agencji interaktywnej Think Kong oraz firmy badawczej Zetema na temat wizerunku marek w Internecie. W przyszłości planowana jest realizacja m.in. opracowań dotyczacych rynku usług telekomunikacyjnych i marek motoryzacyjnych.
Inicjatorem projektu jest agencja marketingu interaktywnego Think Kong. Badanie zostało zrealizowane pod patronatem IAB oraz Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Think Kong to agencja marketingu interaktywnego, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności zarządzanie wizerunkiem on-line, kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. W porftolio agencji są projekty realizowane dla największych marek, m.in. Adobe, TVP, Siemens, NSZZ Solidarność, Neinver. Wiele z projektów Think Kong było nagradzanych na międzynarodowych konkursach (Magellan Awards 2010, Stevie Awards 2010). Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos.
Zetema sp. z o.o. jest polską spółką technologiczną, która opracowała unikalny produkt – emometr, pozwalający na całkowicie automatyczne analizowanie nastawienia emocjonalnego internautów w stosunku do firm, produktów, osób i usług. Bazuje on na wynikach wieloletnich badań nad wyrażaniem opinii i emocji w języku polskim. Dzięki tej technologii Zetema dostarcza swym klientom raporty badawcze zawierające m. in.: liczbę pozytywnych i negatywnych opinii wobec danej marki, analizy uwzględniające zdefiniowane wcześniej wymiary wizerunku, automatyczne wygenerowaną z zebranych opinii listę atrybutów ocenianych przedmiotów z przypisanymi do nich ocenami.
Więcej informacji dla mediów:
Dariusz Chrzanowski
On Board Public Relations Sp. z o.o.
Ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa
tel.(+48 22) 321-51-00
e- mail: [email protected]