w ,

Amadeus i Accor rozszerzają współpracę w dziedzinie zarządzania przychodami

W ramach nowej umowy obie firmy będą dążyły do zwiększenia wykorzystania rozwiązania Amadeus Revenue Management. Pozwoli to firmie Accor podejmować lepiej umotywowane decyzje, zoptymalizować dostępność pokojów oraz zwiększyć przychody poprzez oferowanie klientom dopasowanych do ich potrzeb produktów we właściwym czasie i za odpowiednią cenę.

Rozszerzenie trwającej od ponad dziesięciu lat współpracy obu firm w dziedzinie zarządzania przychodami jest wyrazem umacniania i zacieśniania przez firmę Amadeus więzi z hotelarzami. Obie firmy będą razem szukać sposobów lepszego wykorzystania systemu Amadeus Revenue Management w obiektach należących do sieci Accor, m.in. poprzez kampanię szkoleniową wśród osób odpowiedzialnych za zarządzanie przychodami. Jej celem będzie poszerzenie wiedzy na temat możliwości tego rozwiązania i zdobycie umiejętności korzystania z niego.

„W ciągu dziesięciu lat kooperacji firma Amadeus, pomagając we wdrożeniu w naszej sieci rozwiązania do zarządzania przychodami, dała się poznać jako cenny, wiarygodny partner. Dlatego cieszymy się z rozszerzenia i zacieśnienia naszej współpracy, dzięki czemu będziemy mogli lepiej korzystać z zaawansowanych narzędzi, umożliwiających podniesienie rentowności naszych hoteli.” – powiedział Jean-Luc Chrétien, wiceprezes firmy Accor ds. sprzedaży, dystrybucji i programów lojalnościowych.

„Z dużym entuzjazmem przyjęliśmy rozszerzenie współpracy z firmą Accor, które pozwoli nam skuteczniej wspierać jej procesy operacyjne i umożliwić lepsze wykorzystanie zaawansowanych rozwiązań. Korzystając z unikalnych technologii, menedżerowie z firmy Accor odpowiedzialni za przychody będą mogli szybciej reagować na nieustannie zmieniające się otoczenie i zwiększać konkurencyjność.” – komentuje Jeff Edwards, szef działu Global Hotel Business w firmie Amadeus.

Accor będzie dalej korzystał z rozwiązania Amadeus Revenue Management, najlepszego w swojej klasie, internetowego narzędzia ułatwiającego podejmowanie optymalnych decyzji dotyczących taryf i zasobów. Zastosowanie zaawansowanych modeli prognostycznych w połączeniu ze szczegółowymi danymi o aktualnych rezerwacjach i analizie danych historycznych pozwoli na zapewnienie hotelom maksymalnych dochodów i rentowności.

***

Informacje o firmie Accor

Accor to wiodący na świecie operator sieci hotelowych i lider rynku europejskiego, który oferuje ponad 4 400 hoteli z łączną liczbą 530 000 pokoi, zlokalizowanych na terenie 90 krajów z całego świata.

Szerokie portfolio marek hotelowych firmy Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all seasons/ibis styles, Etap Hotel/Formule 1/ibis budget, hotelF1 oraz Motel 6 – dostarcza bogatą ofertę dla segmentu luksusowego oraz ekonomicznego. Zatrudniając 145 000 pracowników na całym świecie, Accor służy swoim klientom i partnerom prawie 45-letnią wiedzą i doświadczeniem.

Informacje o Amadeus Hotel IT

Firma Amadeus od ponad 20 lat służy światowej branży turystycznej, zaspokajając potrzeby hoteli w zakresie dystrybucji i rozwiązań technologicznych. Amadeus zatrudnia ponad 170 specjalistów, zajmujących się tworzeniem, wdrażaniem i wsparciem rozwiązań technologicznych dla sektora hotelarskiego. Nasza kompleksowa oferta skalowalnych, zaawansowanych systemów zarządzania obejmuje Amadeus Hotel Platform, obsługujące wiele placówek jednolite rozwiązanie nowej generacji dla hoteli, technologie rezerwacyjne i dystrybucyjne operujące na jednolitych bazach informacji o zasobach i klientach oraz zaawansowane rozwiązania sprzedaży.

Amadeus dostarcza również systemy zarządzania dochodami i globalne systemy dystrybucji, w tym Amadeus Hotel Platform-Revenue Management.

Obecnie z rozwiązań informatycznych Amadeus dla hoteli korzysta 1500 klientów w 35 krajach.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.amadeus.com/hotelit

Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.

Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach.
W 2011 roku system Amadeus przetworzył niemal 950 milionów transakcji.

Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny – centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.

Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC”. W 2011 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,707 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1,039 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie około 10 000 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl

Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com  

Kontakt dla mediów

 

Dorota Kaźmierska

Wicedyrektor

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93

e-mail: [email protected]

www.sigma.com.pl

Elżbieta Więckiewicz

Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93

e-mail: [email protected]

www.sigma.com.pl

Ilona Tyczyńska

Junior Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93

e-mail: [email protected]

www.sigma.com.pl

Avatar photo

Napisane przez Sigma

Stoisko Franke na targach Eurocucina 2012

Franke synonimem designu i technologii na mediolańskich targach Eurocucina 2012