Konferencja „Erfolgreiches Callcenter” już od pięciu lat gromadzi wielu ekspertów z branży call/contact center. Tegorocznym tematem przewodnim konferencji był obszar social media, a przede wszystkim technologie wspomagające obsługę klienta w mediach społecznościowych.
Specjaliści Alfavox zaprezentowali się podczas tego wydarzenia wraz z wieloletnim partnerem z Niemiec – firmą absolute.contacts. Uczestnicy konferencji mogli szczegółowo zapoznać się z funkcjonalnością systemów Alfavox, m.in. z platformą alfa Contact Center, która jest niezawodnym narzędziem do wszechstronnego zarządzania procesami obsługi klientów, także w obszarze komunikacji w ramach kanałów social media, takich jak Facebook , Twitter itp.
Uczestnicy konferencji wykazywali duże zainteresowanie narzędziami wspomagającymi komunikację w ramach kanałów typu SM (social media). Przedstawiciele contact center działających na rynku niemieckim rozumieją korzyści płynące z zastosowania tych narzędzi i chcą z nich korzystać, są bowiem świadomi, że media społecznościowe zapewniają szybką i szeroką komunikację z klientami.
– Spotkanie w Hanau było dla nas bardzo ważne, bo pozwoliło nam zaprezentować ofertę Alfavox niemieckiej publiczności. W konferencji wzięło udział ponad 115 przedsiębiorców z całych Niemiec, żywo zainteresowanych rozwiązaniami dedykowanymi branży call center. Z wieloma z nich udało nam się porozmawiać osobiście, co dobrze wróży przyszłym kontaktom biznesowym z niemieckimi partnerami – komentuje Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.