Spółka PROFI CREDIT Poland jest częścią Spółki Europejskiej – Profireal Group SE, której strategicznym celem jest wprowadzanie i rozwijanie produktów finansowych na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej. W związku z prężnym rozwojem i potrzebą zapewnienia profesjonalnej obsługi klienta oraz podniesienia konkurencyjności firmy na rynku finansowym spółka PROFI CREDIT Poland zdecydowała się na wdrożenie systemu klasy call center wraz ze wszystkimi modułami. Firma szukała systemu zapewniającego zaawansowane funkcjonalności, stabilność, gwarancję dalszej rozbudowy oraz integrację z wewnętrznymi systemami spółki.
– Spośród wielu rozwiązań wybraliśmy najlepsze dla nas rozwiązanie zaproponowane przez Alfavox – autorską platformę alfa Contact Center – komentuje Dariusz Polak, Z-ca Dyrektora ds. Marketingu, PROFI CREDIT Poland. – Rozwiązanie to jest dostosowane do naszych potrzeb, posiada bardzo zaawansowane funkcjonalności w ramach dostępnych modułów, pozwala kompetentnie obsłużyć dzwoniących do nas klientów, zapewniając przy tym efektywną i wydajną realizację kampanii outboundowych.
– Zaimplementowane przez nas rozwiązanie bezproblemowo integruje się z systemami wewnętrznymi klienta, jest intuicyjne w obsłudze i daje dostęp do bieżących statystyk i raportów oraz możliwość ciągłego monitorowania poziomu obsługi klienta – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.
W ramach wdrożonego rozwiązania klasy one-box system posiada wszystkie niezbędne moduły funkcjonalne odpowiedzialne za zunifikowaną obsługę klienta.
PROFI CREDIT Poland to działająca od 2004 roku spółka zajmująca się udzielaniem odnawialnych pożyczek gotówkowych. Przedmiotem działalności spółki jest udzielanie z własnych środków finansowych szybkich pożyczek gotówkowych dla szerokiego grona klientów indywidualnych.