– Tym razem Alfavox wdraża w Arterii najnowszy system wspierający obsługę kampanii wychodzących – alfa PDS – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. – To rozwiązanie zapewni spółce możliwość poszerzenia swojej oferty, szybszego reagowania na potrzeby rynku oraz powiększenia przewagi rynkowej nad konkurencją. Szczególnie aspekt integracyjny wprowadzi wiele udogodnień i innowacji. System ruszy produkcyjnie w pełnym zakresie w niedalekiej przyszłości – jeszcze w 2011 roku.
Działający już w firmie system PDS firmy Alfavox stanowi autonomiczną, wydajną platformę do realizowania kampanii outboundowych. Podnosi wydajność realizowanych kampanii outboundowych, jednocześnie eliminując problemy wynikające z ręcznego wydzwaniania.
– To autorskie rozwiązanie spełnia nasze oczekiwania pokładane w zakresie wzrostu efektywności pracy agentów – komentuje Wojciech Glapa, Członek Zarządu Arteria SA.
Zaimplementowany w firmie Arteria system ma także zintegrowane rozwiązanie do rejestracji rozmów oraz narzędzie do przygotowywania skryptów rozmów – alfa Scripter. Poza wdrożeniem rozwiązań z rodziny alfa eksperci Alfavox zintegrowali także dostarczone przez siebie narzędzia z wykorzystywanym przez firmę Arteria systemem CRM oraz CTI Avaya.
Grupa Kapitałowa Arteria SA jest liderem rynku usług outsourcingu sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Świadczy usługi w oparciu o własne 450-stanowiskowe call center,600 mobilnych handlowców oraz 70 punktów sprzedaży.