– Wzięliśmy udział w tej konferencji, ponieważ poruszane są na niej najważniejsze tematy dotyczące branży, wiele kwestii można przedyskutować z praktykami podczas warsztatów biznesowych i technologicznych – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. – Najbardziej wartościowe z naszego punktu widzenia były tematy i dyskusje z zakresu systemów contact center, Customer Relationship Management (CRM), Business Process Management (BPM) oraz Business Intelligence (BI).
Tegoroczna tematyka konferencji oraz dyskusje prowadzone w jej trakcie pokazują, że jednym z najważniejszych tajników sukcesu firm jest utrzymywanie odpowiednich relacji z klientami oraz budowanie właściwych zależności wśród potencjalnych nabywców. Ważne jest także, aby kontakt z firmą wzbudzał w klientach satysfakcję i zadowolenie, a w finalnym etapie jego lojalność.
– Odpowiedni kontakt z klientem jest dla nas ważny w kontekście tak naszych działań biznesowych, jak i projektowanych przez nas rozwiązań IT dla branży call / contact center – tłumaczy Janusz Tomiczek. – Nowe informacje oraz wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami konferencji niewątpliwie wpłyną bardzo pozytywnie na działalność całej branży.
W konferencji udział wzięły głównie osoby odpowiedzialne bezpośrednio za operacje działów call / contact center oraz dyrektorzy sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i dyrektorzy IT.