W 2010 roku Agoda.com uruchomiła pierwszy silnik rezerwacyjny BE3, będący darmowym narzędziem, które hotele mogą umieścić na swojej stronie, by pozwolić klientom na dokonanie rezerwacji bezpośrednio z witryny www hotelu. Po zainstalowaniu, link BE3 kieruje klientów do łatwego w obsłudze, nie opatrzonego logo formularza rezerwacyjnego, dostępnego w 30 językach, umożliwiającego rezerwacje bez opłat i prowizji.
Obecnie BE3 zostało zaadaptowane do użytku i integracji z Facebookiem, dzięki czemu hotele zyskują możliwość zaoferowania swoim fanom możliwości dokonania rezerwacji bezpośrednio z poziomu strony na najpopularniejszym portalu społecznościowym. Silnik BE3 Facebook jest łatwy w instalacji i przy pomocy krótkiej instrukcji od Agoda.com hotele mogą go samodzielnie wdrożyć na swoich profilach.
Żeby zacząć korzystać z silnika BE3 dla Facebooka należy dokonać rejestracji hotelu pod adresem https://ycs.agoda.com/pl-pl/default.aspx. Już zarejestrowane hotele partnerskie YCS mogą zainstalować przycisk do rezerwacji BE3 na swojej stronie Facebook, logując się pod wskazanym wyżej adresem i dokonując szybkiego procesu integracji.
Nowi partnerzy hotelowi Agoda.com mogą dokonać rejestracji już w 15 minut. Poza dostępem do silnika rezerwacyjnego BE3, ale też również mogą korzystać ze wszystkich korzyści bycia partnerem Agoda.com. Należy do nich między innymi marketing w 37 językach, szyte na miarę newslettery które docierają do 2 milionów klientów oraz dostęp do systemu Yield Control Agoda.com, ułatwiającego tworzenie promocji i maksymalizację dochodów.
Silnik rezerwacyjny BE3 zdobył już wiele pozytywnych opinii, jako ważne źródło rezerwacji dla partnerów Agoda.com na całym świecie.
Broadway Hotel Budapeszt: „Odkąd zainstalowaliśmy silnik Agoda.com BE3 na naszej stronie na Facebooku zauważyliśmy widoczny wzrost rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem Facebooka. Uważamy, że jest to bardzo użyteczne rozwiązanie, które umożliwia gościom dokonanie rezerwacji bezpośrednio z naszej strony na Facebooku, który stanowi obecnie jeden z najpopularniejszych kanałów komunikacji.” – Mária Majoros, dyrektor marketingu i sprzedaży.
Hotel de Point, Nowy Jork: “Przycisk rezerwacyjny BE3 jest doskonałym rozwiązaniem dla social media. Oferuje on naszym fanom łatwy i bezpośredni sposób dokonywania rezerwacji, gdy są na Facebooku.” – Natalie Serse, dyrektor sprzedaży.
Sandi Phala Resort, Bali: “Przycisk rezerwacyjny Agoda.com dla Facebooka daje nam większą widoczność i pozwala zaoszczędzić czas.” – I Putu Budiarta, Room Division Manager.
Rasuna Icon Residence, Dżakarta: “Korzystamy z przycisku BE3 od prawie roku. Muszę powiedzieć, że jest to jeden z najbardziej wydajnych i łatwych w obsłudze systemów, z których korzystaliśmy. Otrzymujemy średnio 10 rezerwacji każdego dnia przy niemal zerowym wskaźniku anulacji.” – Hengky Lukita, właściciel.
Hotel LBP, Hong Kong: “Przycisk rezerwacyjny Agoda.com pozwala nam zaoszczędzić, ponieważ nie musimy wdrażać własnego silnika rezerwacyjnego. Usługa jest dostępna aż w 30 językach, posiada prosty i przyjazny użytkownikom interface.” – Quest Wu, Assistant Operation Manager.
Express Inn, Cebu, Filipiny: “Jesteśmy zachwyceni przyciskiem rezerwacyjnym Agoda.com. Pozwala nam on na promocje naszego hotelu i strony za pośrednictwem Facebooka. Ponadto oferuje gościom wygodną i łatwą opcję dokonywania rezerwacji; przycisk rezerwacyjny Agoda.com jest bardzo wygodnym narzędziem w marketingu hotelowym dla każdego.” – Rian G. Duhig, Head of Operations.
Aby zacząć korzystać z silnika rezerwacyjnego BE3 na Facebooku, zaloguj się lub zarejestruj na https://ycs.agoda.com/pl-pl/default.aspx i postępuj zgodnie ze wskazówkami. Aby uzyskać więcej informacji skontaktuj się z nami pod tym adresem: [email protected].