Odbywająca się 8-10 lutego 2012 konferencja stanowi ważne wydarzenie branżowe, w którym udział wezmą eksperci sektora tanich linii lotniczych wraz z głównymi graczami z pokrewnych branż, takich jak e-travel, produkcja samolotów, konsulting turystyczny, hotelarstwo i e-commerce. W trakcie trzydniowej konferencji wygłoszone zostaną referaty na najważniejsze tematy, a także przebiegać będą warsztaty i panele poświęcone zagadnieniom linii lotniczych i lotnisk, nowych technologii, mediów społecznościowych, marketingu i sprzedaży, rozwiązań webowych, trendów konsumenckich i wielu innym.
Chief Commercial Officer w agoda.com, Bryan Lewis w swoim wystąpieniu zatytułowanym „'Powering the Growth of Asia's Travel Industry” w ramach otwierającego konerencję panelu podzieli się doświadczeniem ekspansji w regionie Azji Południowo-Wschodniej. Senior Commercial Director Ernst Hemmer w swoin referacie poświęconym możliwościom optymalizacji strategii OTA przez przewoźników podkreśli natomiast znaczenie współpracy pomiędzy portalami rezerwacyjnymi (online travel agents – OTA) a niskobudżetowymi operatorami lotniczymi.
Ubiegłoroczna konferencja zebrała ponad 400 przedstawicieli branży, reprezentujących 160 firm w 27 krajach. Tegoroczna edycja obiecuje uczestnikom bezpośredni wgląd w strategie rozwoju LCC oraz niezliczone możliwości zawarcia partnerstw biznesowych i networkingu.
Konferencja Low Cost Airlines World Asia Pacific odbywa się w kompleksie hotelowym Marina Bay Sands w Singapurze. Więcej informacje oraz zakup biletów pod adresem www.terrapinn.com/2012/low-cost-airlines/.