Według najnowszych danych PBI, Polacy nadal chętnie korzystają z możliwości, jakie dają zakupy grupowe. Z serwisów oferujących zniżki na produkty i usługi, korzysta już 6 mln Polaków. Polska Agencja Prasowa szacuje, że przychody serwisów zakupów grupowych w 2011 roku wyniosły, bagatela, 345 milionów złotych, a liczba ta w tym roku prawdopodobnie wzrośnie. Na rynku, po dwóch latach obecności największych graczy, ciągle jest jeszcze miejsce dla kolejnych firm oferujących tego typu usługi.
– Przed naszą agencją postawione zostało zadanie kompleksowego przygotowania serwisu zakupów grupowych do funkcjonowania w trudnych warunkach rynku. Konkurencja nie jest mała, przepisem na sukces jest więc uczenie się od najlepszych, przy jednoczesnym poszukiwaniu mocnego wyróżnika, który sprawi, że internauta wybierze właśnie ten serwis – twierdzi Paweł Kowalski, doradca biznesowy odpowiedzialny w agencji Trol InterMedia za realizację portalu.
Motywacją Klienta Trol InterMedia jest chęć pozytywnego wykorzystania obecnych powiązań z wieloma przedsiębiorstwami, które mogą ułatwić sam start projektu oraz dostarczenie internautom jeszcze atrakcyjniejszych zniżek.
– Naszym celem jest nie tylko to, by oferta satysfakcjonowała kupujących w Crazy Deal, choć zapewniamy, że tak będzie. W swoich działaniach nie zapominamy również o sprzedających, którzy mogą liczyć na dobre warunki prowizyjne i atrakcyjną dla nich współpracę – zapewnia Inwestor CrazyDeal.pl, Kamil Romel-Sambor.
Pracę nad projektem agencja Trol InterMedia rozpoczęła od przygotowania analizy rynku, konkurencji oraz ustaleń dotyczących funkcjonalności i sposobu działania systemu. Kolejnym etapem było przygotowanie prototypu funkcjonalnego.
W projekcie nacisk został położony na zarówno czytelną, jak i wyróżniającą się na tle konkurencyjnych serwisów szatę graficzną: – Przedstawienie grafiki portalu było zwieńczeniem prac projektowych. Początkowo skupiała się ona na stronie głównej, po jej akceptacji zostały przygotowane kolejne wizualizacje – mówi Marcin Gnybek, Graphic & Web Designer z agencji Trol InterMedia.
Po zakończeniu etapu prac koncepcyjnych, agencja przystąpiła do realizacji serwisu. Wdrożenie oprogramowania wiązało się z koniecznością ciągłego testowania systemu i zajęło największą część realizacji projektu:
– Pozwoliło to nam uniknąć błędów oraz wykryć obszary, które mogłyby użytkownikom sprawiać problemy – wyjaśnia Paweł Kowalski.
Zadaniem Trol InterMedia była nie tylko koncepcja oraz realizacja serwisu, ale również doradztwo w zakresie jego funkcjonalności:
– Doświadczenie zdobyte przy projektach e-commerce pozwoliło nam jako Agencji lepiej rozpoznać potrzeby naszego Klienta. Jako praktycy w e-sprzedaży, wiemy, jakie czynniki są istotne zarówno z punktu widzenia właściciela sklepu internetowego, chcącego podjąć współpracę z serwisem zakupów grupowych, jak i Klientów takich serwisów. Stworzenie serwisu zakupów grupowych to zwieńczenie naszej wieloletniej współpracy z Inwestorem CrazyDeal.pl.
Agencja przygotowuje również serwis pod kątem działań marketingowych i późniejszej promocji: – Na chwilę obecną w trakcie przygotowania są oferty oraz kampanie reklamowe mające na celu promocję serwisu w grupie docelowej – podsumowuje Paweł Kowalski.
Już wkrótce start serwisu.
Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do zapisania się do newslettera na crazydeal.pl