Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obługę PR dla firmy BAGGI. Zajmie się komunikacją z mediami, prowadzeniem biura prasowego, działaniami doradczymi w sytuacjach kryzysowych. Dodatkowo działania agencji będą prowadzone w zakresie social media oraz Internet PR.
Baggi oferuje szeroką gamę kolekcji mebli i dodatków wyposażenia pokoju dziecięcego. Właścicielem marki oraz dodatków BAGGI jest Globinit Development Sp. z o. o. Od 2004 roku firma prężnie działa zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. W 2005 roku rozpoczęto prace nad tworzeniem markowego produktu. Meble dziecięce BAGGI wielokrotnie były wyróżniane i nagradzane w licznych konkursach branżowych, m.in. Diament Meblarstwa, Meble Plus, Gepard Biznesu czy Laur Konsumenta.
„Firma Baggi to prężnie działający producent mebli dziecięcych i młodzieżowych, który dzięki niebanalnemu i ciekawemu wzornictwu od kilku lat znajduje swoich sympatyków zarówno w Polsce jak i za granicą. Jesteśmy usatysfakcjonowani, że marka Baggi zdecydowała się zaufać naszym kompetencjom“– mówi Magdalena Wrzosek, Dyrektor Zarządzający Sisu.
Agencja Sisu istnieje na rynku od 2006 roku, w agencję PR przekwalifikowała się w 2010 roku. Współpracowała z: Pkt.pl, Pracownią Ziabaqlu, sklepem internetowym Coocoo.pl, Domeny.pl, Blue City, Danzka czy Dulux. Obecnie w portfolio agencji znajduje się wydawnictwo Jung-off-ska, marka Pinio, zespół Volver, Kids Town – Kolorowe Pokoje Dziecięce, sklep Maluje.pl oraz agencja marketingowa Harder&Harder. Ponadto agencja zajmuje się organizacją wydarzeń specjalnych: konferencji, premier oraz imprez plenerowych.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.