Organizatorzy Marketing Challenge, młodzi ludzie należący do Studenckiego Koła Naukowego Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego MarkeTEAM, postanowili w tym roku poruszyć tematykę marketingu eventowego. Ich celem było przedstawienie założeń strategii marketingowej, której jednym z narzędzi może być event, a także sytuacji odwrotnej – kiedy podczas organizacji eventu wykorzystywane są działania marketingowe. Organizatorzy chcieli przekonać uczestników, że marketing eventowy nie ogranicza się do organizacji imprez, że może być praktycznym narzędziem do promocji firm, marek oraz idei, a także do tworzenia platformy komunikacji z konsumentami.
Tę grę przeprowadzaną na ulicach Łodzi i eksponującą niezwykłości naszego miasta mieliśmy okazję wspomóc na zasadach „non profit” poprzez przygotowanie projektu graficznego wszystkich materiałów tegorocznej edycji.
Kilka słów o projekcie: Marketing Challenge to idea, która zrodziła się sześć lat temu w zespole MarkeTEAM. Pomysł przyjął formułę marketingowej gry miejskiej i od 2007 roku jest realizowany cyklicznie. Tematem Marketing Challenge był już m.in. marketing internetowy oraz sportowy.
***
Agencja reklamowa Totem już od 15 lat służy swoim klientom pomocą w zakresie kreacji, brandingu oraz realizacji kampanii ATL i BTL. Do portfolio klientów agencji należą m.in.: EDIFIER, Pharmena SA, Polfa Pabianice SA, Fiolet PDK, Getin Noble Bank SA, HURTIMEX SA, Vertis Investmens Solutions, MPK-Łódź, Easy Times.