w , ,

Agencja Harder&Harder z nowymi klientami

Znakomite wyniki realizowanych dotychczas kampanii przyciągnęły uwagę kolejnych firm: Ober-Haus i MT Targi to tylko niektóre z firm, które właśnie rozpoczęły współpracę z Harder&Harder. Do tej pory, dzięki skutecznym działaniom z zakresu marketingu społecznościowego, z usług agencji korzystają już wiodące i prestiżowe marki: PKO Bank Polski, Generali i Maspex.

Agencja jest znana z aktywizowania i angażowania fanów w dialog z marką. Udowodniły to skuteczne kampaniem.in. dla Samsunga, Commercial Union, Nivea, Unilever, PWN, TK Maxx i wielu innych.

Harder&Harder stawia na długofalowe budowanie relacji z internautami. W ramach obsługi social media zajmuje się tworzeniem dedykowanych aplikacji, konkursów i działań z zakresu buzz marketingu, stałym monitorowaniem sytuacji firmy i interwencjami na sytuacje kryzysowe. Rekomendacje i propozycje są zawsze poprzedzone badaniem opinii internautów. Agencyjny team to wysokiej klasy specjaliści w branży, celnie rozpoznający rynek Social&WoMM. Najwyższej jakości usługi z zakresu monitorowania internetu zapewnia unikalna, stworzona przez Harder&Harder metodologia badawcza Światovid.

Harder&Harder działa na rynku polskim od 2007 roku. Zajmuje się pełną obsługą i realizacją innowacyjnych działań z zakresu marketingu zintegrowanego, opartego głównie o marketing rekomendacji i społecznościowy.

www.harderandharder.pl

Kontakt z mediami:

Anna Krawczyk

[email protected]

tel. +48 502 310 408

Avatar photo

Napisane przez sisu

Geolandar SUV – nowa opona Yokohamy w prekursorskiej technologii

Oracle wprowadza na rynek rozwiązanie Oracle Exalytics In-Memory Machine