Zarząd agencji Artweb-Media, dotąd skupiającej się na rozwoju portfolio własnych serwisów internetowych, zadecydował o wykorzystaniu potencjału 20-osobowego zespołu specjalistów oraz konsultantów firmowych przy rozszerzeniu zakresu działalności firmy o nowe pola. Nowe usługi w ofercie Artweb-Media odpowiadają bowiem ściśle specjalistycznym kompetencjom pracowników agencji, które poparte są realizacjami dotychczasowych projektów, zawartymi w portfolio Artweb-Media.
– Na polskim rynku jest ogromne zapotrzebowanie na profesjonalne doradztwo w obszarze marketingu internetowego i społecznościowego. Jest wprawdzie wiele firm oferujących usługi SEO i SEM, jednak rzadko dzielą się one z klientem wiedzą na temat metod, które stosują, zasłaniając się bliżej nieokreśloną "tajemnicą". My traktujemy to inaczej. Jestem przekonany, że dzielenie się know-how na temat SEO, SEM i Social Media jest kluczem do osiągnięcia przez klienta sukcesu. Nasza wiedza poparta jest świetnymi wynikami serwisów, które stworzyliśmy i które są przez nas efektywnie promowane w internecie. Nie jesteśmy teoretykami jak większość doradców, lecz praktykami, pracujemy na co dzień również nad własnymi projektami – uzasadnia Artur Kowalczyk, dyrektor zarządzający Artweb-Media.
* * *
Agencja Artweb-Media istnieje od 2006 roku. Jej dyrektor, Artur Kowalczyk ma za sobą 10-letnie doświadczenie marketingowe, zdobyte m.in. w agencji interaktywnej Datadial w Londynie. Firma początkowo działała jako agencja SEO/SEM, zajmowała się rówież projektowaniem stron WWW. Od 2009 roku, w związku z dynamicznym rozwojem własnych projektów biznesowych, tj. Centrum Rezerwacji Tanie-Loty.com.pl, czy Fligo.pl, generujących ponad 2,5 miliona odwiedzin miesięcznie, firma skupiła się głównie na roli wydawcy internetowego.
Od stycznia 2012 roku agencja zajmuje się też kompleksową obsługą klientów zewnętrznych, w swojej ofercie ma usługi konsultingowe z zakresu SEO/SEM, projektowania i marketingu społecznościowego.