Nowoczesna ekspozycja wizerunkowa, doceniona przez jury, jest przestrzennym odpowiednikiem logotypu marki Play. Dzięki niej konsument może dosłownie „wejść” do świata marki. Cechuje ją designerskie wnętrze, a także możliwość wielokrotnego montażu.
Program "Wypożycz tablet w Play”, w którym wykorzystana jest wyróżniona wyspa, realizowany jest od 1 września do 30 listopada 2012 r. Skierowany jest do klientów linii lotniczych LOT – pasażerów odlatujących z lotniska. Tam też można odebrać sprzęt ze specjalnego stoiska Play. Dzięki niemu aż 5 tys. osób może skorzystać z możliwości przetestowania tabletów Samsunga.
Kompleksową obsługę programu powierzono agencji GMP Advertising, która koordynuje wypożyczanie i przyjmowanie sprzętu, wyposażenie stoiska w tablety spersonalizowane dla każdego klienta, a także ich odbiór z salonów po zwrocie. Firma zapewnia też dostęp do internetu WiFi na stoisku oraz możliwość podładowania własnego komputera.