Nowa odsłona www.kp.pl prezentuje zmodyfikowaną architekturę informacji, nową szatę graficzną oraz nowoczesny system zarządzania treścią. To nowoczesny serwis korporacyjny zoptymalizowany pod kątem funkcjonalności oraz potrzeb głównych grup użytkowników. Zastosowany nowy layout jest spójny z wizerunkiem KP i podkreśla charakterystyczny styl biznesowy lidera polskiego rynku piwowarskiego. Lżejsze oprogramowanie, gwarantujące szybsze działanie oraz przejrzysta nawigacja, zapewniająca użytkownikom wygodę w eksplorowaniu informacji, to efekty wspólnych Warsztatów Funkcji i analiz działania serwisu w ostatnich latach.
Na podstawie wywiadów pogłębionych z użytkownikami oraz badań usability strona została wyposażona w dedykowane narzędzia i aplikacje prezentujące świat Kompanii Piwowarskiej w poszczególnych odsłonach dostosowanych do danej grupy odbiorców.
„Nowa strona internetowa Kompanii Piwowarskiej pozwoli wszystkim zainteresowanym osobom bardzo szybko znaleźć potrzebne informacje. Podczas tworzenia serwisu wykorzystano szereg najnowocześniejszych rozwiązań interaktywnych.”– mówi Patrycja Skrzypiec, specjalista ds. PR w Kompanii Piwowarskiej.
Nowej stronie www towarzyszą nowatorskie rozwiązania w postaci interaktywnych prezentacji historii 3 browarów należących do KP oraz projektu 10 priorytetów zrównoważonego rozwoju. Agencja artflash interactive przebudowała także istniejące już narzędzia komunikacji z mediami: „Biuro Prasowe” i „Piwowarski Serwis Informacyjny” oraz sekcję „Kariera”.
Aby ułatwić użytkownikom dostęp do informacji dotyczących równolegle prowadzonych działań przez KP, całość tematów edukacyjnych oraz tych z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu została skoncentrowana w nowej zakładce „Świat KP”. W serwisie nie zabrakło również miejsca na świat marek KP przedstawiony w formie multimedialnej.
„Zgodnie ze współczesnymi wymogami Internetu serwis został również zintegrowany z najpopularniejszymi portalami społecznościowymi Facebook i YouTube.” – mówi Adriana Borucka, specjalista ds. PR w Kompanii Piwowarskiej.
Strona www.kp.pl posiada również wersję mobilną odtwarzalną na wszystkich mobilnych nośnikach, a także dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych – wersję WAI.
Nowością w serwisie są także specjalne formularze kontaktowe osobne dla dostawców, odbiorców i konsumentów.
„Nowy serwis www.kp.pl to kompleksowa platforma internetowa, przygotowana zgodnie z najwyższymi standardami w dziedzinie stron korporacyjnych.”– mówi Tomasz Chabowski, creative director artflash interactive. „Strona została przygotowana zgodnie z najsurowszymi wymogami rynku, dzięki czemu w pełni spełnia potrzeby kilku grup interesariuszy: konsumentów, inwestorów, dziennikarzy oraz potencjalnych pracowników firmy.” – dodaje Chabowski.
Projekt nowego serwisu na zlecenie Kompanii Piwowarskiej przygotowała i zrealizowała agencja artflash interactive. Agencja jest także odpowiedzialna za administrowanie serwisem.
Zapraszamy na nowa stronę www.kp.pl!
Do redaktora:
Kompania Piwowarska – lider branży piwowarskiej w Polsce
Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesne technologie i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie gwarantują najwyższą jakość naszych produktów. Do portfela marek KP należą najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd's, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska (utworzona w 1999 roku) posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju. Kompania Piwowarska prowadzi także działalność społeczną nastawioną na walkę z wykluczeniem społecznym na tle ubóstwa oraz programy edukacyjne popularyzujące odpowiedzialność i umiar w konsumowaniu alkoholu. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2011 r. wyniosła 14,1 mln hektolitrów piwa.
SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa
Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa – SABMiller plc. Grupa produkuje lub dystrybuuje piwo na sześciu kontynentach, a jej ogólnoświatowy portfel obejmuje międzynarodowe piwa premium, takie jak Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Pilsner Urquell oraz czołowe marki lokalne, takie jak Aquila, Castle, Miller Lite, Snow czy Tyskie. SABMiller jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2011 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 28,3 mld USD oraz wypracował zysk brutto (EBITA) w wysokości 5 mld USD. SABMiller plc jest notowany na giełdach papierów wartościowych w Londynie i Johannesburgu.
Dodatkowych informacji udzielają:
Patrycja Skrzypiec
Specjalista ds. PR
Kompania Piwowarska SA
tel. 85/676 91 71
Tomasz Chabowski
creative director
artflash interactive
tel. +48 603877356