w , ,

AdProfile wprowadza „podwójne targetowanie”

Dotychczas kampanie prowadzone przez sieci typu audience network, kierowane były do odbiorców o określonym profilu, odwiedzających dowolne strony internetowe w danej sieci. W ofercie, wprowadzonej przez AdProfile, reklamodawca dodatkowo ma możliwość wybrania pakietu witryn, na których chce realizować kampanię.  – wyjaśnia Łukasz Skawiński, head of AdProfile.

AdProfile jest pierwszą na polskim rynku siecią typu audience network, która zaproponowała to rozwiązanie. Oferta dostępna jest od lipca. AdProfile realizuje już pierwsze kampanie w tym modelu m.in. dla klientów z branży FMCG. Przypomnijmy, że IDMnet wprowadził AdProfile pod koniec marca b.r. Sieć odpowiada za rozwój i sprzedaż produktów wykorzystujących technologię predykcyjnego targetowania behawioralnego oraz retargetingu. Łukasz Skawiński dołączył do zespołu w czerwcu. Nowa oferta to pierwsza z zaproponowanych przez Niego zmian.  

Avatar photo

Napisane przez Kinga Szydzińska

Odpowiedzialność podmiotów zbiorowych

Ryzykowne podróbki