Do każdej polisy AC zakupionej po 19 listopada br. w TU UNIQA S.A. kierowcy otrzymają pakiet usług assistance w wariancie STANDARD. Pakiet ten dotyczy zdarzeń mających miejsce na terenie Polski i gwarantuje całodobową pomoc w razie wypadku, awarii pojazdu, zagubienia lub zatrzaśnięcia kluczyków oraz braku lub użycia niewłaściwego paliwa. Kierowcy mają do dyspozycji nieodpłatne usługi holowania uszkodzonego samochodu, jak również jego usprawnienia na miejscu zdarzenia. Warto podkreślić, że holowanie nie odbywa się, jak w większości programów assistance, do najbliższej stacji obsługi, a do miejsca wskazanego przez kierowcę. W ramach wariantu STANDARD, klienci mogą również liczyć na pomoc w sytuacji kradzieży pojazdu, polegającą na organizacji i pokryciu kosztów hotelu dla wszystkich pasażerów, uwzględniającą również transport do miejsca zakwaterowania. Alternatywnie, Europ Assistance Polska zapewni kontynuację podróży lub powrót do miejsca zamieszkania.
– Na klientów TU UNIQA S.A. czekają w naszej firmie profesjonalni koordynatorzy pomocy, którzy przyjmą zgłoszenie i udzielą wsparcia o każdej porze, a także przekażą rzetelną informację o sytuacji na drogach, możliwych objazdach, informacji turystycznej, a także pomogą zarezerwować pojazd zastępczy. Assistance w wariancie STADARD zapewnia bowiem dostęp do całodobowej infolinii – wyjaśnia Urszula Szwarc, Zastępca Dyrektora Handlowego w Europ Assistance Polska.
Klienci mogą rozszerzyć zakres świadczeń assistance wykupując assistance w wariancie KOMFORT, PREMIUM lub VIP. Odpłatne opcje assistance zapewniają pomoc nie tylko w Polsce, ale także na terenie Europy. Pomoc dostępna jest również w szerszym zakresie i w większej liczbie niefortunnych sytuacji. Oprócz awarii, wypadku lub kradzieży pojazdu, zagubienia kluczyków czy braku paliwa, klienci mają również możliwość skorzystania z assistance w sytuacji przebitej opony czy rozładowanego akumulatora. W wariantach PREMIUM i VIP klienci mają dodatkowo zapewniony pojazd zastępczy. Natomiast najbardziej rozbudowany wariant VIP, oprócz assistance samochodowego, oferuje również assistance medyczny oraz usługi concierge.
Pomoc medyczna chroni klientów w sytuacji nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania. Europ Assistance Polska zapewni wówczas natychmiastowe wsparcie medyczne, rezerwację wizyty u lekarza, pokrycie kosztów transportu do placówki medycznej i z powrotem do miejsca zamieszkania, a także kierowcę zastępczego, gdy stan zdrowia ubezpieczonego nie będzie pozwalał na kontynuowanie podróży.
– Klienci decydujący się na zakup pakietu VIP Assistance otrzymają również dostęp do starannie wyselekcjonowanych, ekskluzywnych ofert spędzania wolnego czasu. Dodatkowo, na życzenie klientów nasi specjaliści ds. concierge zorganizują i dostarczą na wskazany adres kwiaty, upominki, bilety na wydarzenia sportowe i kulturalne, a także pomogą w zaplanowaniu ciekawych podróży i rezerwacji w hotelach, restauracjach i w innych wybranych przez klientów miejscach. Ta oferta stanowi doskonałe uzupełnienie standardowych pakietów assistance i wspiera klientów nie tylko w awaryjnych sytuacjach, ale w również w codziennym życiu, zapewniając komfort i realizację niecodziennych życzeń – dodaje Urszula Szwarc.