w

ABC Data S.A. z własną agencją reklamową

Pomimo tego, że ABC Data Marketing istnieje na rynku niespełna rok, ma już na swoim koncie znaczące sukcesy. Dzięki powiązaniu z ABC Data S.A. kluczowymi klientami i partnerami  ABC Data Marketing są wiodący producenci towarów i rozwiązań IT na świecie, m.in. HP, Dell, Microsoft czy Lenovo. Firma ABC Data Marketing z powodzeniem działa na rodzimym rynku oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Prezesem ABC Data Marketing jest Łukasz Tręda, od wielu lat związany z ABC Data S.A., gdzie do tej pory odpowiadał za tworzenie oraz realizację strategii marketingowych poszczególnych grup produktowych. Zespół  ABC Data Marketing to osoby, które o marketingu wiedzą wszystko, a doświadczenie zdobywały zarówno w agencjach marketingowych jak i firmach branży IT. Dewizą zespołu jest indywidualne podejście do każdego klienta i „uszycie” mu strategii na miarę. ABC Data Marketing oprócz działań w kanale B2B wychodzi coraz częściej z akcjami, których odbiorcą jest klient końcowy.

„Celem ABC Data Marketing Sp. z o.o. jest wypracowanie dodatkowej wartości dla Grupy Kapitałowej poprzez stworzenie nowej, niespotykanej dotychczas na rynku IT jakości obsługi. Kreatywne podejście do realizacji projektów marketingowych i promocyjnych jest dodatkowym czynnikiem, zwiększającym rozpoznawalność marek ABC Data” – mówi Łukasz Tręda, Prezes ABC Data Marketing.

Obecnie ABC Data Marketing pracuje m.in. dla: HP, Dell, Lenovo, Microsoft, Intel, Asus, Acer, Western Digital, Xerox, Samsung, Sony, Schneider Electric.

Avatar photo

Napisane przez Colorovo

Jakich pracowników szukają pracodawcy? – raport ZL

Komfort mieszkania bez hałasu