w ,

ABC Data S.A. autoryzowanym dystrybutorem rozwiązań firmy Adobe Systems

Podpisana umowa umożliwi ABC Data dostęp do oferty oprogramowania Adobe Systems sprzedawanej poprzez kanał partnerski. Dystrybutor będzie prowadził sprzedaż produktów dedykowanych dla odbiorców indywidualnych do użytku domowego, jak i oferty skierowanej do klientów biznesowych, rządowych i edukacyjnych w ramach programu sprzedaży licencji  Adobe Volume Licensing.

 „Stale poszerzamy portfolio oferowanych przez ABC Datę produktów o wartościowy i interesujący dla naszych klientów asortyment oraz rozwiązania systemowe. Pomimo tego, że ABC Data od wielu lat sprzedawała oprogramowanie Adobe jako subdystrybutor, to podpisana teraz bezpośrednia umowa z Adobe umożliwia nam lepszą obsługę partnerów w krajach, w których prowadzimy dystrybucję. Dzięki nowemu modelowi współpracy będziemy mogli dotrzeć do naszych klientów z pełną informacją na temat produktów, promocji i stanów magazynowych.” – powiedział Wojciech Łastowiecki, vice prezes zarządu ABC Data.

Umowa z Adobe pozwoli partnerom ABC Data korzystać ze wszystkich  dostępnych rozwiązań software sprzedawanych poprzez kanał partnerski. Jednocześnie produkty Adobe trafiły do działu zaawansowanych technologii  Value+, gdzie będą proponowane klientom korporacyjnym oraz przy rozwiązaniach tworzonych bezpośrednio pod projekt.  Dział Rozwiązań Zaawansowanych Value+, który został stworzony w kwietniu tego roku, koncentruje się na dostarczaniu kompleksowej oferty z zakresu sprzętu IT, oprogramowania oraz szkoleń i konsultingu.

Avatar photo

Napisane przez Szczepaniak Katarzyna

Połowa osiedli pod Warszawą jest gotowa

Raport MEC: Jak funkcjonujemy w oceanie informacji?