Podpisana umowa umożliwi ABC Data dostęp do oferty oprogramowania Adobe Systems sprzedawanej poprzez kanał partnerski. Dystrybutor będzie prowadził sprzedaż produktów dedykowanych dla odbiorców indywidualnych do użytku domowego, jak i oferty skierowanej do klientów biznesowych, rządowych i edukacyjnych w ramach programu sprzedaży licencji Adobe Volume Licensing.
„Stale poszerzamy portfolio oferowanych przez ABC Datę produktów o wartościowy i interesujący dla naszych klientów asortyment oraz rozwiązania systemowe. Pomimo tego, że ABC Data od wielu lat sprzedawała oprogramowanie Adobe jako subdystrybutor, to podpisana teraz bezpośrednia umowa z Adobe umożliwia nam lepszą obsługę partnerów w krajach, w których prowadzimy dystrybucję. Dzięki nowemu modelowi współpracy będziemy mogli dotrzeć do naszych klientów z pełną informacją na temat produktów, promocji i stanów magazynowych.” – powiedział Wojciech Łastowiecki, vice prezes zarządu ABC Data.
Umowa z Adobe pozwoli partnerom ABC Data korzystać ze wszystkich dostępnych rozwiązań software sprzedawanych poprzez kanał partnerski. Jednocześnie produkty Adobe trafiły do działu zaawansowanych technologii Value+, gdzie będą proponowane klientom korporacyjnym oraz przy rozwiązaniach tworzonych bezpośrednio pod projekt. Dział Rozwiązań Zaawansowanych Value+, który został stworzony w kwietniu tego roku, koncentruje się na dostarczaniu kompleksowej oferty z zakresu sprzętu IT, oprogramowania oraz szkoleń i konsultingu.