„Przeprowadzone testy były bardzo wszechstronne, a certyfikacja daje naszym klientom większą możliwość wyboru. Manager połączeń MX-ONE to skalowalne i elastyczne rozwiązanie” – mówi Edina Hadzialica, dyrektor zespołu badawczo-rozwojowego Aastra MX-ONE. „Klienci na całym świecie mogą zintegrować je ze środowiskiem Microsoft Lync lub z naszymi własnymi rozwiązaniami komunikacji zintegrowanej. Certyfikacja jest zwieńczeniem naszej współpracy z firmą Microsoft. To efekt przyjętej przez nas strategii polegającej na oferowaniu produktów najwyższej jakości oraz zapewniania bezpieczeństwa inwestycji i wyboru naszym klientom.”
Morten Gulliksen, product manager z firmy Teleconsulting w Oslo, jest jedną z pierwszych osób, które wypróbowały działanie Aastra MX-ONE zintegrowanego z Microsoft Lync. „Jako firma uczestnicząca w programie partnerskim dla sprzedawców, sami zdecydowaliśmy się na integrację MX-ONE z Microsoft Lync. Jak dotąd przyniosło nam to wiele korzyści, m.in. z telefonię wideo i funkcję udostępniania desktopów. Sprawdzając działanie zintegrowanych rozwiązań w naszej własnej firmie, mamy niezbędne doświadczenie, żeby doradzać klientom zainteresowanym połączeniem Microsoft Lync i Aastra MX-ONE” – mówi Morten Gulliksen.
„Z naszych doświadczeń wynika, że instalacja odbywa się stabilnie, a oba produkty współpracują ze sobą bez najmniejszych przeszkód. Nowa certyfikacja daje średnim i dużym przedsiębiorstwom możliwość wykorzystania funkcji managera połączeń Aastry w różnorodnych środowiskach: IP i telefonii cyfrowej” – dodaje.
Szeroko skalowalny manager kontroli połączeń MX-ONE jest zaopatrzony w pełny pakiet rozwiązań komunikacji zintegrowanej, takich jak zunifikowany system przesyłania wiadomości, a także funkcje konferencyjne i pracy grupowej. Wszystkie z nich mają na celu ograniczenie kosztów oraz zwiększenie wydajności i produktywności firmy. Rozwiązanie MX-ONE jest obsługiwane przez szeroką gamę telefonów biurkowych i bezprzewodowych firmy Aastra.
Integracja z Microsoft Lync – platformą komunikacji zintegrowanej firmy Microsoft – jest możliwa w wypadku Aastra MX-ONE pracującego w oparciu o oprogramowanie Telephony Server w wersji 4.1, SP3.
Więcej informacji na stronie: http://www.aaastra.com/mx-one-telephony-system.htm
Informacje o Aastra Polska
Aastra Polska jest polską częścią firmy Aastra Technologies Limited (zwanej w skrócie Aastra), globalnego dostawcy rozwiązań z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw. Z siedzibą w Concord w kanadyjskim stanie Ontario Aastra rozwija i dostarcza innowacyjne produkty i aplikacje komunikacyjne dla biznesu. Aastra jest obecna na całym świecie – zainstalowała ponad 50 milionów linii i jest pośrednio lub bezpośrednio obecna w ponad 100 krajach.
Aastra w całości i wyłącznie zajmuje się rozwiązaniami z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw
i ma jedną z najbardziej kompleksowych ofert na rynku rozwiązań zunifikowanej komunikacji, szytych na miarę potrzeb klientów. Wśród oferowanych przez Aastrę produktów znajdują się bogate w funkcje serwery telekomunikacyjne dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich skalowalne wersje dla bardzo dużych przedsiębiorstw, rozwiązania zintegrowania systemów mobilnych, call center oraz szeroki wybór terminali. Dzięki wykorzystywaniu otwartych standardów Aastra pozwala przedsiębiorstwom na wydajniejszą komunikację i współpracę.
Więcej informacji o firmie Aastra oraz jej ofercie znajduje się na stronie www.aastra.com„Przeprowadzone testy były bardzo wszechstronne, a certyfikacja daje naszym klientom większą możliwość wyboru. Manager połączeń MX-ONE to skalowalne i elastyczne rozwiązanie” – mówi Edina Hadzialica, dyrektor zespołu badawczo-rozwojowego Aastra MX-ONE. „Klienci na całym świecie mogą zintegrować je ze środowiskiem Microsoft Lync lub z naszymi własnymi rozwiązaniami komunikacji zintegrowanej. Certyfikacja jest zwieńczeniem naszej współpracy z firmą Microsoft. To efekt przyjętej przez nas strategii polegającej na oferowaniu produktów najwyższej jakości oraz zapewniania bezpieczeństwa inwestycji i wyboru naszym klientom.”
Morten Gulliksen, product manager z firmy Teleconsulting w Oslo, jest jedną z pierwszych osób, które wypróbowały działanie Aastra MX-ONE zintegrowanego z Microsoft Lync. „Jako firma uczestnicząca w programie partnerskim dla sprzedawców, sami zdecydowaliśmy się na integrację MX-ONE z Microsoft Lync. Jak dotąd przyniosło nam to wiele korzyści, m.in. z telefonię wideo i funkcję udostępniania desktopów. Sprawdzając działanie zintegrowanych rozwiązań w naszej własnej firmie, mamy niezbędne doświadczenie, żeby doradzać klientom zainteresowanym połączeniem Microsoft Lync i Aastra MX-ONE” – mówi Morten Gulliksen.
„Z naszych doświadczeń wynika, że instalacja odbywa się stabilnie, a oba produkty współpracują ze sobą bez najmniejszych przeszkód. Nowa certyfikacja daje średnim i dużym przedsiębiorstwom możliwość wykorzystania funkcji managera połączeń Aastry w różnorodnych środowiskach: IP i telefonii cyfrowej” – dodaje.
Szeroko skalowalny manager kontroli połączeń MX-ONE jest zaopatrzony w pełny pakiet rozwiązań komunikacji zintegrowanej, takich jak zunifikowany system przesyłania wiadomości, a także funkcje konferencyjne i pracy grupowej. Wszystkie z nich mają na celu ograniczenie kosztów oraz zwiększenie wydajności i produktywności firmy. Rozwiązanie MX-ONE jest obsługiwane przez szeroką gamę telefonów biurkowych i bezprzewodowych firmy Aastra.
Integracja z Microsoft Lync – platformą komunikacji zintegrowanej firmy Microsoft – jest możliwa w wypadku Aastra MX-ONE pracującego w oparciu o oprogramowanie Telephony Server w wersji 4.1, SP3.
Więcej informacji na stronie: http://www.aaastra.com/mx-one-telephony-system.htm
Informacje o Aastra Polska
Aastra Polska jest polską częścią firmy Aastra Technologies Limited (zwanej w skrócie Aastra), globalnego dostawcy rozwiązań z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw. Z siedzibą w Concord w kanadyjskim stanie Ontario Aastra rozwija i dostarcza innowacyjne produkty i aplikacje komunikacyjne dla biznesu. Aastra jest obecna na całym świecie – zainstalowała ponad 50 milionów linii i jest pośrednio lub bezpośrednio obecna w ponad 100 krajach.
Aastra w całości i wyłącznie zajmuje się rozwiązaniami z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw
i ma jedną z najbardziej kompleksowych ofert na rynku rozwiązań zunifikowanej komunikacji, szytych na miarę potrzeb klientów. Wśród oferowanych przez Aastrę produktów znajdują się bogate w funkcje serwery telekomunikacyjne dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich skalowalne wersje dla bardzo dużych przedsiębiorstw, rozwiązania zintegrowania systemów mobilnych, call center oraz szeroki wybór terminali. Dzięki wykorzystywaniu otwartych standardów Aastra pozwala przedsiębiorstwom na wydajniejszą komunikację i współpracę.
Więcej informacji o firmie Aastra oraz jej ofercie znajduje się na stronie www.aastra.com