SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, obchodziła Tłusty Czwartek w partnerskich centrach programistycznych w Warszawie i Poznaniu. Członkowie lokalnych zespołów technologicznych mogli delektować się polskimi pączkami w przyjaznej atmosferze, wzmacniając relacje w zespole i doceniając tradycję.

Celebrowanie tej tradycji nie tylko buduje silniejsze więzi w miejscu pracy, ale także napędza zaangażowanie, które odgrywa kluczową rolę w sukcesie biznesowym. Według metaanalizy Gallupa z 2024 r. obejmującej 183 000 jednostek biznesowych w 53 branżach w 90 krajach, firmy zatrudniające wysoce zaangażowanych pracowników odnotowują wyższą produktywność, rentowność i lojalność przy jednoczesnym zmniejszeniu absencji i rotacji.

SOFTSWISS ma tego świadomość i w dalszym ciągu priorytetowo traktuje integrację kulturową jako kluczowy element swojej strategii HR we wszystkich lokalizacjach. W 2024 roku liczba specjalistów pracujących nad produktami marki SOFTSWISS w Polsce wzrosła o 26%, po imponującym wzroście o 97% w 2023 roku. W sytuacji, gdy praca hybrydowa staje się normą, a zespoły stale się powiększają, budowanie silnego poczucia przynależności staje się ważniejsze niż kiedykolwiek. Celebrowanie tradycji kulturowych i świąt odgrywa kluczową rolę w pomaganiu lokalnym i międzynarodowym talentom technologicznym w szybszej integracji i silnym poczuciu przynależności do zespołu.
„Sprawianie, by zagraniczne talenty technologiczne czuły się częścią większego zespołu, nie tylko ekonomicznie, ale kulturowo i personalnie, jest niezbędne dla globalnych firm i potwierdzone przez badania. Jako międzynarodowa marka technologiczna SOFTSWISS angażuje się w dalsze odkrywanie i wdrażanie nowoczesnych strategii w miejscu pracy, osadzając uznanie kulturowe w swoim DNA i wspierając prawdziwe poczucie przynależności” – powiedziała Valentina Bagniya, CMO w SOFTSWISS.
Świętowanie Tłustego Czwartku jest jedną z wielu okazji odzwierciedlających zaangażowanie SOFTSWISS w tworzenie miejsca pracy, które jest zarówno interesujące, jak i odpowiedzialne – przyciągające najlepsze talenty i sprzyjające pozytywnemu, satysfakcjonującemu środowisku pracy.
O SOFTSWISS
SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w 2024 roku obchodziła swoje 15-lecie. W 2013 roku jako pierwsza w przemyśle iGamingowym wdrożyła integrację kryptowalut w ramach oferowanych usług. Łączna liczba pracowników, w tym pracujących zdalnie, przekracza 2000.