w

VeloBank najlepiej ocenianym bankiem w ogólnopolskim rankingu satysfakcji klientów

VeloBank zajął pierwsze miejsce w rankingu satysfakcji klientów detalicznych w najnowszej edycji badania ARC Rynek i Opinia „Monitor satysfakcji klientów banków 2024”. Bank odnotował największy wzrost ocen w porównaniu z ubiegłoroczną edycją rankingu, zdobywając uznanie klientów m. in. za konkurencyjne opłaty i prowizje oraz wygodny i profesjonalny kontakt.

VeloBank zdobył najwyższą ocenę w tegorocznym badaniu – 79 punktów, co zapewniło mu miejsce na podium rankingu. Bank poprawił swój wynik o 4 punkty w porównaniu do poprzedniego roku, wyprzedzając ING Bank Śląski. Klienci szczególnie wysoko ocenili konkurencyjność opłat i prowizji, przejrzyste zasady korzystania z produktów oraz wysoką jakość obsługi w oddziałach.

– Dostarczanie najwyższej jakości obsługi klienta to fundament sukcesu naszego banku. Zdobycie pozycji lidera w niezależnym, prowadzonym od 2016 roku rankingu, w którym to oni mają decydujący głos, jest dla nas potwierdzeniem, że przyjęliśmy właściwą strategię. Łączymy innowacje z profesjonalną obsługą, co klienci wyraźnie doceniają. Wspólnie z naszymi międzynarodowymi właścicielami, którzy inspirują nas w zakresie podejścia do jakości obsługi klienta, oraz z zespołem 3500 pracowników, konsekwentnie podnosimy standardy usług bankowych. A obsługujemy już ponad milion klientów – mówi Adam Marciniak, Prezes Zarządu VeloBanku. 

O badaniu

– Bardzo duża konkurencja na rynku bankowym w Polsce wymusza starania banków o jak najwyższą satysfakcję klientów. W minionym roku, liderem w rankingu satysfakcji, który monitorujemy już od 9 lat, okazał się VeloBank. VeloBank zajął pierwsze miejsce nie tylko w głównym rankingu satysfakcji, ale należy również do ścisłej czołówki banków, które klienci polecają sobie nawzajem najchętniej (wskaźnik rekomendacji). Na uwagę zasługuje również analiza wyników w poszczególnych grupach klientów wyróżnionych ze względu na cechy demograficzne. Okazuje się bowiem, że VeloBank osiągnął najlepsze wyniki wśród klientów najmłodszych, do 29. roku życia. Utrzymanie takich notowań z pewnością utrwali wysoką pozycję banku w rankingach satysfakcji – mówi Grzegorz Sygnowski, Kierownik Zespołu Badawczego ARC Rynek i Opinia.

ARC Rynek i Opinia realizuje ranking od 2016 roku. Tegoroczne badanie zostało zrealizowane techniką wywiadów internetowych CAWI (ankiety przeprowadzone na ePanel.pl). Łącznie zrealizowano N=2443 wywiadów. Grupa dla VeloBank = 172. Respondentami w badaniu były osoby w wieku 18-65 lat, które posiadają konto w banku. Termin realizacji: listopad-grudzień 2024. Badaniem objętych zostało 10 banków: Alior Bank, Bank Millennium, Bank Pekao, BNP Paribas, Credit Agricole, ING Bank Śląski, mBank, PKO BP, Santander Bank Polska, VeloBank.

Ranking opublikowany w styczniu 2025 r.

Kontakt dla mediów:

Monika Banyś

Rzeczniczka prasowa

VeloBank S.A.

t. +48 500 140 263

e. [email protected]

Napisane przez VeloBank

Krok po kroku ku zdrowiu czyli jak zadbać o siebie, by nie chorować przez cały rok

JAK UNIKNĄĆ ZIMOWEJ DEPRESJI