TCL, wiodący producent elektroniki użytkowej i jedna z dwóch najbardziej znanych marek telewizorów na świecie, został doceniony podczas targów CES 2025. Firma zdobyła liczne prestiżowe nagrody, które podkreślają jej zaawansowanie technologiczne. Wyróżnienia te są dowodem na innowacyjność TCL w dziedzinie nowoczesnych wyświetlaczy oraz inteligentnych rozwiązań dla domu.
Wśród wyróżnionych urządzeń mobilnych znalazł się smartfon TCL 50 PRO NXTPAPER 5G, który otrzymał prestiżową nagrodę CES 2025 Innovation Award w kategorii urządzeń mobilnych, akcesoriów i aplikacji.
Ponadto TCL zdobył sześć wyróżnień podczas ceremonii wręczenia nagród Global Top Brands Awards 2024-2025. Telewizor QD-Mini LED TV X11K otrzymał nagrodę „Mini LED Display Technology Innovation Award” za niezrównaną szczegółowość, wyrazistość i głębię obrazu. Klimatyzator z serii FreshIN został wyróżniony nagrodą „Smart Fresh Air
Technology Innovation Award”, a pralka z drzwiami umieszczonymi z przodu z serii TCL Super Drum otrzymała nagrodę „Clean Technology Innovation Gold Award”. Co więcej, TCL znalazł się wśród „2024-2025 CE Brands Top 10” i „2024-2025 Global TV Brands Top 10”, potwierdzając swoją pozycję lidera i wpływ na całą branżę.
Nagrody, ufundowane przez International Data Group (IDG) w 2006 roku, organizowane przez Asia Digital Group i Europe Digital Group oraz współorganizowane przez TWICE przy wsparciu IDC, należą do najbardziej wpływowych wyróżnień w sektorze elektroniki użytkowej. W imieniu firmy, nagrody odebrał Bill Jiang, wiceprezes TCL Industries i dyrektor generalny Globalnego Centrum Marketingu.
Inne kategorie produktów TCL, takie jak inteligentne zamki, okulary RayNeo AR i routery mobilne, również otrzymały liczne nagrody „Best of CES 2025” od międzynarodowych mediów. Klucz sprzętowy TCL 5G RedCap, TCL LINKPORT IK511 oraz TCL 50 PRO NXTPAPER 5G zostały uhonorowane nagrodą CES Picks Award 2025 w kategorii TechRadar Pro. W przeddzień targów CES firma TCL otrzymała też nagrodę Circana Consumer Electronics Performance Award 2025 za największy wzrost udziału w rynku telewizorów w Ameryce Północnej.