w ,

Premiera PROCURAL pod nową marką na BAU

Największe w Europie międzynarodowe targi architektury, materiałów i systemów budowlanych BAU w Monachium były wyjątkowe dla firmy PROCURAL. Po raz pierwszy zaprezentowała się pod nową nazwą i marką swoich produktów. Oprócz przedstawienia kilkudziesięciu najbardziej ekskluzywnych i zaawansowanych technicznie rozwiązań, kilka produktów miało swoją premierę na targach:  

 

  • drzwi bezprogowe z wypełnieniem szklanym PE96 typu PIVOT
  • drzwi przesuwne z innowacyjnym ukrytym napędem automatycznym SL1800
  • nowy system przesuwny bez izolacji termicznej SL680
  • nowy system przesuwny izolowany termicznie SL680 LT
  • okna otwierane na zewnątrz PE78 CASEMENT
  • fasada modułowa PF173N 
  • fasada modułowa z oknem odstawnym PF173N
  • fasada PF152 do różnych podkonstrukcji (drewnianej, stalowej)

Dzięki wszechstronnej ofercie systemów aluminiowych na stoisku PROCURAL, pięć dni wypełnionych było spotkaniami i rozmowami z odwiedzającymi z całego świata. Kilkudziesięciu przedstawicieli firmy z różnych krajów, także spoza Europy, prezentowało na konkretnych modelach ich funkcjonalność i mnogość rozwiązań.

Pokazaliśmy się jako firma na wskroś nowoczesna, z silną pozycją w branży aluminium, tworząca współczesną architekturę nie tylko wielkomiejskich biurowców, ale też ekskluzywnych domów i rezydencji –
podsumowuje Andrzej Karolewski – Prezes Zarządu PROCURAL. Jesteśmy przygotowani technologicznie, logistycznie i kadrowo do poszerzenia zasięgu swojej działalności. Z pewnością promocja wyrobów i naszej marki na międzynarodowej arenie przełożą się także na korzyści dla naszych klientów. W imieniu całego zespołu dziękuję wszystkim naszym gościom za wizytę na naszym stoisku: klientom, architektom, inwestorom i dostawcom. Tym, z którymi łączą nas już trwałe relacje, a także potencjalnym kontrahentom, których gościliśmy po raz pierwszy i mamy nadzieję, że niebawem dołączą do naszego grona.  

 

PROCURAL
press box

Napisane przez newss.pl

Schüco Value Up na targach BAU 2025

AI w Call Center: zamiast zwolnień, wzrost zadowolenia pracowników