w

Starbucks z zaskakującymi nowościami. Marka wprowadza na polski rynek napój proteinowy z kawą

Do portfolio Starbucks, w ramach partnerstwa z Arla Foods, dołączy napój proteinowy z kawą. To pierwszy tego typu produkt marki w tej kategorii, dostępny w Polsce. Od stycznia 2025 roku będzie można go znaleźć w sklepach w trzech wariantach smakowych: Caffe Latte, Chocolate Mocha oraz Caramel Hazelnut.

Starbucks, we współpracy z Arla Foods, wprowadza na polski rynek swój pierwszy napój proteinowy z kawą, który jest jednocześnie częścią portfolio linii gotowych rozwiązań „ready-to-drink”. Jest to połączenie doskonałego smaku kawy, z którego znany jest Starbucks, z napojem bogatym w białko. Nowy produkt będzie stanowić zatem idealne rozwiązanie dla osób prowadzących aktywny styl życia.

W 330 ml butelce znajdzie się kompozycja aż 20 g białka, niskotłuszczowego mleka bez dodatku cukru* i starannie skomponowana mieszanka kawy Starbucks Arabica. Napój będzie dostępny w trzech kultowych wariantach: Caffe Latte, Chocolate Mocha oraz Caramel Hazelnut. Dzięki zakręcanej butelce, można go zabrać ze sobą wszędzie.

Starbucks stworzył napój proteinowy z kawą, z myślą o osobach aktywnych. Idealnie sprawdzi się on zarówno przed porannym treningiem, jak i podczas intensywnego dnia w biegu. Wysoka zawartość białka pomaga uzupełnić codzienną dietę, bez kompromisów w kwestii smaku.


„Naszym celem jest dostarczanie konsumentom produktów, które wspierają ich aktywny styl życia. Wprowadzając na polski rynek napój proteinowy, oferujemy doskonały smak kawy Starbucks w nowej, wygodnej i funkcjonalnej odsłonie. Tym samym, kontynuujemy rozwój naszego portfolio, stale poszerzając je o nowe gotowe produkty, oferując klientom jeszcze więcej możliwości do tworzenia codziennych rytuałów. Napój proteinowy z kawą Starbucks to kolejny krok w tym kierunku” – mówi Roman Jawczak, Regional Commercial Manager. 

Napój proteinowy z kawą Starbucks będzie dostępny w sklepach detalicznych w całej  Polsce od stycznia 2025 roku, w lodówce z produktami wysokobiałkowymi.

Kawa stanowi główny filar działalności Starbucks. Dzięki ponad 50-letniemu doświadczeniu, marka codziennie wykorzystuje swoją wiedzę w zakresie rzemiosła kawowego, aby zapewnić najlepszy smak w każdym łyku. Starbucks pozostaje wierny swojej pasji do kawy, oferując najwyższą jakość i etycznie pozyskiwane ziarna, dzięki współpracy z organizacją Conservation International.  

Napój proteinowy z kawą Starbucks – fakty:

  • 20 g białka
  • niskotłuszczowe mleko bez dodatku cukru*
  • starannie skomponowana mieszanka kawy Starbucks Arabica
  • 3 warianty smakowe: Caffe Latte, Chocolate Mocha oraz Caramel Hazelnut
  • zakręcana butelka, produkt ready-to-drink

 

O firmie Starbucks  

Od momentu założenia firmy w roku 1971 misją Starbucks Coffee Company jest etyczne pozyskiwanie i przygotowywanie w naszych palarniach najwyższej jakości kawy Arabica. Obecnie, dzięki sieci lokali na całym świecie, Starbucks jest czołowym producentem i sprzedawcą detalicznym kawy speciality na świecie. Dzięki naszemu niezachwianemu zaangażowaniu w dążenie do doskonałości, a także dzięki naszym zasadom przewodnim zapewniamy każdemu klientowi naszej sieci niepowtarzalne kawowe doznania Starbucks Experience w każdej filiżance.

Zapraszamy do odwiedzenia naszych kawiarni i strony internetowej www.starbucks.com.
Więcej aktualności o działalności Starbucks w regionie EMEA znajduje się na stronie www.news.starbucks/EMEA.

O firmie Arla Foods

Arla Foods jest oficjalnym, licencjonowanym partnerem Starbucks w zakresie produkcji i dystrybucji gotowych napojów dla supermarketów i sklepów convinience, jak również na potrzeby własnej sieci sklepów Starbucks w całym regionie EMEA. Jako jedna z największych firm mleczarskich w Europie, Arla Foods może poszczycić się wysoko rozwiniętą siecią dystrybucji gotowych napojów na kluczowych europejskich rynkach.

Napisane przez PC

OSHEE łączy siły z artystami – projekt SPEAK UP na rzecz zdrowia psychicznego młodzieży

CSR Poland Awards 2025 – ostatni moment na zgłoszenia konkursowe!