Kapituła konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024 doceniła działania komunikacyjne i employer brandingowe realizowane przez VeloBank, przyznając wyróżnienia Katarzynie Koper, Dyrektorce Biura PR, oraz Marcie Chmielewskiej, Dyrektorce Biura Komunikacji Wewnętrznej. Nagrody podkreślają ich wkład w budowanie wizerunku banku oraz realizację nowatorskich projektów w obszarze marketingu i komunikacji. Podczas uroczystej gali na scenie wystąpiła również Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca w VeloBanku odpowiedzialna za komunikację i marketing, która wraz z Marcinem Morawskim z Dell Technologies Poland wręczyła nagrodę Grand Prix tegorocznego konkursu.
Katarzyna Koper została wyróżniona w kategorii Master of Communication / PR za skuteczne zarządzanie komunikacją, która przekształciła trudne sytuacje w okazje do wzmocnienia wizerunku banku. Dzięki jej odważnemu podejściu udało się odbudować zaufanie klientów i zyskać nowych, co miało kluczowe znaczenie dla umocnienia marki na rynku.
– Wyróżnienie w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2024 to dla mnie zaszczyt i potwierdzenie, że ciężka praca oraz odważne podejście do komunikacji przynoszą wymierne efekty. Jako VeloBank nieustannie dążymy do wyznaczania standardów przejrzystej i wartościowej komunikacji w branży finansowej, stawiając na budowę zaufania do naszej marki. Jestem wdzięczna całemu zespołowi za wsparcie i zaangażowanie w realizację ambitnych projektów, które kształtują wizerunek VeloBanku i umacniają jego pozycję na rynku – mówi Katarzyna Koper, Dyrektorka Biura PR w VeloBanku.
Marta Chmielewska zyskała nagrodę w kategorii Master of Employer Branding, za pracę nad budowaniem relacji z pracownikami oraz inspirowanie ich do zmiany. Dzięki jej działaniom VeloBank stał się przykładem organizacji, w której dialog, wsparcie i jasna wizja przyszłości są kluczowe w budowaniu zaangażowania i lojalności pracowników.
– Cieszę się, że nasza kultura organizacyjna została doceniona. To wyróżnienie jest dla mnie przede wszystkim uznaniem dla pracy zespołu, który codziennie angażuje się w budowanie relacji opartych na wzajemnym wsparciu i zrozumieniu. Ten tytuł to przede wszystkim dowód na to, jak ważne jest stawianie ludzi w centrum każdej organizacji – wskazuje Marta Chmielewska, Dyrektorka Biura Komunikacji Wewnętrznej VeloBanku.
O konkursie
Dyrektor Marketingu Roku to jedno z kluczowych wydarzeń w branży marketingu i komunikacji. Od 13 lat docenia liderów, którzy wprowadzają nowatorskie rozwiązania komunikacyjne, tworząc wartość dla swoich klientów i partnerów. Podczas uroczystej gali nagrody przyznawane są marketerom, którzy swoją odwagą i kreatywnością wyznaczają nowe kierunki w branży. Organizatorem konkursu jest wydawca serwisu Mediarun.com, który od kilkunastu lat informuje o najważniejszy trendach i zmianach w sektorze marketingu oraz komunikacji w Polsce.
—
Kontakt dla mediów:
Monika Banyś
Rzeczniczka prasowa
VeloBank S.A.
t. +48 500 140 263
e. [email protected]