Media Expert umacnia swoją pozycję lidera na rynku RTV, AGD i elektroniki użytkowej. Marka otworzyła właśnie sklep numer 600, a warto odnotować, że ma ich niemal dwa razy więcej, niż jej główny konkurent. Sześćsetny elektromarket został oddany do użytkowania w Garwolinie, a dla mieszkańców miasta przygotowano z tej okazji specjalne atrakcje – i to nie tylko te sprzedażowe. Gośćmi specjalnymi wydarzenia byli m.in. Cleo i Jakub Wawrzyniak, były reprezentant Polski w piłce nożnej.
Garwoliński Media Expert mieści się w świeżo oddanym przez TERG S.A, parku handlowym Aurapark. To jedna z wielu podobnych inwestycji, które spółka realizuje obecnie w całej Polsce i część większej strategii dywersyfikacji portfela obiektów, w których mieszczą się sklepy Media Expert. Zakłada ona rosnący udział własnych parków handlowych o wysokim potencjale sprzedaży, w których otwierać się będą sklepy tej marki w przyszłości. Do końca 2025 r. TERG S.A. odda łącznie 72 tys. mkw. powierzchni handlowej w formacie Auraparków. Duża część tych inwestycji już działa lub jest na końcowym etapie realizacji, a poprzez atrakcyjny mix najemców stają się one obiektami chętnie odwiedzanymi przez kupujących. Docelowo, w garwolińskim Auraparku, poza Media Expert, mieszkańcy miasta i regionu będą mogli skorzystać z oferty produktów i usług marek: Lidl, Pepco, Sinsay, HalfPrice, Dealz, Smyk, Tedi, Woolworth, Rossmann, Monnari, piekarni Żabczyński, Cube Fitness, Dream Travel, WorldBox oraz restauracji KFC.
W dniu otwarcia sklepu Media Expert, Klienci mogli skorzystać nie tylko z bardzo atrakcyjnych promocji cenowych na produkty RTV, AGD i elektroniki użytkowej, ale i wziąć udział w cyklicznej loterii „Koło Fortuny” z wieloma cennymi nagrodami do wygrania. Pierwszym 50 klientom, przy stoisku firmy 3MK, zapewniono możliwość bezpłatnego zabezpieczenia ekranów urządzeń mobilnych. Łowcy autografów mogli upolować podpisy i zdjęcia Cleo oraz Jakuba Wawrzyniaka, byłego Reprezentanta Polski w piłce nożnej, gości specjalnych otwarcia.
„Otwarcie Auraparku i sklepu Media Expert, szczególnie, że jest to sklep nr 600, to dla nas jedno z najważniejszych wydarzeń 2024 roku. Znacznie wyprzedzamy konkurencję, jesteśmy dziś niekwestionowanym liderem na rynku i cieszymy się bardzo, że nasze ambitne plany są sukcesywnie realizowane z korzyścią nie tylko dla marki Media Expert, ale i dla lokalnej społeczności, potencjału handlu, dostępności nowoczesnych technologii. Wierzę, że wspólnie z pozostałymi najemcami zadbamy o to, by Aurapark w Garwolinie stał się jednym z najchętniej odwiedzanych centrów handlowych w mieście i regionie” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
Spółka podkreśla jednocześnie, że stale poszukuje atrakcyjnych lokalizacji pod inwestycje własne, a także ciekawych ofert najmu na powierzchnie w innych obiektach handlowych, w których mogłaby uruchomić sprzedaż asortymentu technologicznego w kolejnych latach.
Media Expert
press box