VeloKorzyści – tak nazywa się nowy program lojalnościowy, z którym startuje VeloBank. Klienci im więcej bankują, tym więcej zyskują. Liczy się niemal każda aktywność, nawet codzienne zapoznanie się z VeloKorzyściami. A te są atrakcyjne. Bank podjął współpracę z Allianz Partners i LINK4, dzięki czemu najbardziej aktywni klienci mają szansę na całkowicie darmowe ubezpieczenie Pakiet Medyczny w wariancie indywidualnym oraz 20% zniżki na ubezpieczenie komunikacyjne OC/AC. Klienci w najwyższym poziomie programu mogą liczyć również na cashback do 50 zł miesięcznie do wymiany na vouchery do wykorzystania na platformie zakupowej partnera VeloBanku, czyli VeloMarket.pl.
Polacy lubią programy lojalnościowe. Według badań jesteśmy w ścisłej czołówce, wykazując dużą chęć uczestnictwa i deklarując znaczący wpływ programów lojalnościowych na zachowania zakupowe [1]. Do takiego programu mogą teraz przystąpić klienci VeloBanku. Po zaakceptowaniu regulaminu programu oraz regulaminu aktualnej edycji i wyrażeniu wszystkich zgód marketingowych, otwiera się przed nimi dostęp do VeloKorzyści, które zapewniają benefity wyłącznie za to, że aktywnie korzysta się z oferty banku.
Cztery poziomy korzyści
Sposób działania VeloKorzyści jest prosty. Klienci VeloBanku za niemal każdą aktywność związaną ze swoimi finansami otrzymują punkty. Liczba punktów uzyskana w danym miesiącu wyznacza jeden z czterech poziomów programu w kolejnym okresie. Każdy klient przystępując do programu znajduje się na 1. poziomie VeloKorzyści. Najwyższy poziom zaczyna się już od 150 punktów, które można otrzymać np. za realizację transakcji kartą lub BLIKIEM, wpływ na konto, a nawet drobne aktywności w aplikacji mobilnej, jak zakup biletów komunikacji miejskiej czy płatność za przejazd autostradą.
VeloBank nagradza klientów nawet za sam fakt posiadania wybranych produktów, np. karty kredytowej czy kredytu hipotecznego. Oznacza to, że już na start dysponujemy w każdym miesiącu określoną liczbą punktów, np. 30 za kartę kredytową i dodatkowo 70 za kredyt hipoteczny. Od naszych dodatkowych aktywności zależy, ile łącznie punktów zbierzemy i do jakiego zakresu zniżek, w ramach czterech dostępnych poziomów, zyskamy dostęp. Szczegółową informację o nagradzanych aktywnościach i ilości przyznawanych za nie punktów określa Załącznik do Regulaminu aktualnej edycji programu.
Przykładowy klient korzystający z karty kredytowej jest w danym miesiącu posiadaczem 30 punktów. Jego limit w ROR upoważnia go do otrzymania kolejnych 30 punktów VeloKorzyści. W ten sposób, nie wykonując żadnej transakcji, znajduje się na 2. poziomie programu, który odpowiada posiadaniu od 50 do 99 punktów w miesiącu. W 3. poziomie programu znajdują się klienci, którzy uzbierają od 100 do 149 punktów w miesiącu. Najwyższy, 4. poziom dostępny jest dla posiadaczy co najmniej 150 punktów i upoważnia do tak dużych bonusów, jak ubezpieczenie Pakiet Medyczny Allianz Partners w wariancie indywidualnym za 0 zł albo rodzinnym za 69 zł miesięcznie dla całej rodziny czy 20% zniżki na ubezpieczenie komunikacyjne OC/AC LINK4.
– Już w pierwszych chwilach VeloKorzyści mają zaskakiwać klientów zakresem i wartością bonusów, które im proponujemy. Chcemy doceniać każdego, kto wybrał VeloBank oraz regularnie korzysta z naszych produktów i usług. Świat Bardziej Velo jest właśnie o tym – staraniu się bardziej i dawaniu więcej. Jestem przekonany, że klientów zainteresuje unikalna możliwość zyskania dostępu do darmowego ubezpieczenia Pakiet Medyczny Allianz Partners w wariancie indywidualnym w najwyższym poziomie programu. Zwłaszcza, że oferujmy dostęp do lekarzy aż 25 różnych specjalizacji. W planach mamy już kolejne bonusy, dlatego warto uważnie śledzić nasze kanały social media, by zyskiwać dzięki VeloKorzyściom – podkreśla Marek Grodkiewicz, Dyrektor Zarządzający Obszaru Transformacji Kanałów Cyfrowych.
Darmowe zakupy, duże rabaty i więcej
Oprócz Pakietu Medycznego klienci VeloBanku w najwyższym poziomie programu zyskują 20% rabatu na ubezpieczenie komunikacyjne OC/AC w LINK4 i nawet 50 zł cashbacku za opłacanie rachunków w usłudze Moje rachunki (zwrot 5% wykonanej transakcji), a także za płatności za parkingi, autostrady, E-Winiety oraz zakup biletów komunikacji miejskiej (zwrot 20% transakcji). Cashback można wymienić na vouchery do wykorzystania na platformie zakupowej partnera VeloBanku, czyli VeloMarket.pl, gdzie dodatkowo klienci banku mają stałą 3% zniżkę i darmową wysyłkę. Ponadto w VeloKorzyściach znaleźć można również Łowców okazji, czyli rabaty w najpopularniejszych kategoriach zakupów online, np. moda, dom, sport, do realizacji w wiodących sklepach internetowych.
Regulamin oraz szczegółowy zakres programu lojalnościowego dla klientów VeloBanku – VeloKorzyści – znajdziesz na stronie: https://www.velobank.pl/velokorzysci.
—
NOTA PRAWNA: VeloKorzyści to program lojalnościowy dostępny w aplikacji mobilnej VeloBanku. Aby przystąpić do programu musisz posiadać aktywny dostęp do bankowości mobilnej, zaakceptować regulamin VeloKorzyści i udzielić wymaganych zgód marketingowych. Program ma charakter edycyjny. Szczegóły programu, w tym warunki przystąpienia, punktowane aktywności i katalog dostępnych korzyści oraz zasady na jakich możesz z nich skorzystać dostępne są w Regulaminie danej edycji. Regulaminy programu VeloKorzyści i poszczególnych jego edycji dostępne w bankowości mobilnej i na velobank.pl/klienci-indywidualni/centrum-dokumentow. W ramach programu naliczamy punkty w okresach miesięcznych za aktywne bankowanie. Liczba zdobytych w danym miesiącu punktów decyduje o poziomie VeloKorzyści w kolejnym miesiącu kalendarzowym. Zakres ochrony ubezpieczeniowej oraz wysokość składki uzależnione są od wybranego wariantu ubezpieczenia. Przed zakupem ubezpieczenia koniecznie przeczytaj Ogólne Warunki Ubezpieczenia – w dokumencie znajdziesz szczegółowy zakres ochrony, ograniczenia oraz wyłączenia odpowiedzialności. OWU oraz pozostałe dokumenty dostępne są na velobank.pl. W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi – odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na velobank.pl/slownik. Program VeloKorzyści oferuje VeloBank S.A.
Kontakt dla mediów:
Monika Banyś
Rzeczniczka prasowa
VeloBank S.A.
t. +48 500 140 263
e. [email protected]
[1] Badanie agencii Mando-Connect we współpracy z międzynarodową grupą badawczą YouGov, dotyczące wpływu programów lojalnościowych na klientów na europejskich rynkach: https://loyaltystarter.io/raport-mando-connect-2023/