w , , , , , ,

Credit Agricole: informacje dotyczące sytuacji powodziowej

Ze smutkiem oglądamy obrazy z zalanych miejscowości na południu Polski. Wśród poszkodowanych są nasi pracownicy i ich rodziny, a także nasi klienci. Aktywnie monitorujemy sytuację i – na ile to teraz możliwe – organizujemy pomoc i wsparcie.

Pomimo sytuacji powodziowej zdecydowana większość naszych placówek pracuje normalnie. Obecnie zamknięte są tylko placówki w Kłodzku, Nysie, Krapkowicach i Ząbkowicach Śląskich. Postaramy się przywrócić obsługę w tych miejscach tak szybko, jak to będzie możliwe.

Gdyby sytuacja zmusiła nas do zawieszenia obsługi klientów w innych miejscowościach – będziemy o tym informować. Na bieżąco możecie też sprawdzać to w wyszukiwarce placówek na naszej stronie www.

Zachęcamy do korzystania z naszych serwisów zdalnych, które nie wymagają wizyty w placówkach – w aplikacji CA24 Mobile i w serwisie internetowym CA24 eBank. One działają przez całą dobę bez żadnych przeszkód. Załatwicie w nich większość spraw związanych z codziennym bankowaniem.

Dotknięci przez powódź posiadacze ubezpieczenia Pakiet DOM mogą zgłosić szkodę:

* samodzielnie online, przez całą dobę – tu jest odpowiedni formularz: https://ca-ubezpieczenia.pl/obsluga/zgloszenie-szkody

* telefonicznie – 801 300 515 połączenie z Polski, +48 71 77 32 333 połączenie z zagranicy (koszt połączenia według stawki operatora)

O Pomoc Assistance można zwracać się przez całą dobę. Inne szkody lub roszczenia przyjmujemy w dni robocze, w godzinach 9:00-17:00.

Posiadacze ubezpieczenia gospodarstwa rolnego Agro Expert mogą zgłosić szkodę:

* samodzielnie online, przez całą dobę – tu jest odpowiedni formularz: https://moje.generali.pl/claimonweb/frontend/#/zglos-sprawe

* telefonicznie, przez całą dobę – 81 460 71 81 (koszt połączenia według stawki operatora)

Przypominamy też, że wszyscy pracownicy #CreditAgricole mają do dyspozycji pięć dni w roku, które mogą przeznaczyć na wolontariat i wykorzystać je także po to, by nieść pomoc na terenach objętych powodzią lub zagrożeniem powodziowym. Te dni są pełnopłatne i nie wliczają się do wymiaru urlopu. Może z nich skorzystać każda i każdy pracownik, niezależnie od formy współpracy z bankiem.

Na naszej stronie www uruchomiliśmy specjalną zakładkę, na której na bieżąco uzupełniamy i aktualizujemy informacje dla klientów, w miarę zmieniającej się sytuacji. Tu ją znajdziecie:

https://www.credit-agricole.pl/o-banku/aktualnosci/2024/informacje-zwiazane-z-sytuacja-powodziowa

Avatar photo

Napisane przez Przemyslaw Przybylski

FORUM OSCBR – BIZNES I RELACJE – nowa seria stacjonarnych szkoleń dla biur rachunkowych

Colian niesie pomoc – wyruszyły dostawy wody pitnej do regionów dotkniętych powodzią