Łącznie 1,5 miliona – tyle osób śledzi twórców internetowych, zaangażowanych w działania komunikacyjne Food Fyrtla. Nowa kampania food hallu Posnanii pokazuje, jak skutecznie wykorzystać influencer marketing do promowania destynacji gastronomicznych. Food Fyrtel na swoich kanałach online i offline prezentuje kreatywne wideo i sesję zdjęciową, które nawiązują do strategicznego hasła marki: Food Friends Fun.
Synergia kanałów online i offline w nowej kampanii Food Fyrtla wzmacnia spójny wizerunek marki w oczach klientów. Filmy i zdjęcia z influencerami docierają do nich zarówno przez Internet, jak i podczas odwiedzin w foodhallu. Dzięki temu twarze znanych, internetowych twórców – a także powiązane z nimi wartości – zaczynają jeszcze bardziej kojarzyć się z Food Fyrtlem.
Zaangażowani w kampanię influencerzy zostali skrupulatnie dopasowani do marki. Wybrani twórcy z kategorii jedzenie i styl życia na swoich kanałach zrzeszają społeczności, odpowiadające różnym grupom docelowym Food Fyrtla. Niektórzy z nich współpracują z marką od dłuższego czasu i są jej naturalnymi ambasadorami.
Influencerzy w kreatywnym wideo marki Food Fyrtel
Osią kampanii są treści, nawiązujące do hasła przewodniego foodhallu: Food Friends Fun. Influencerzy wystąpili w kreacji wideo, opartej na oryginalnym scenariuszu, który nawiązuje do kultowych filmów i seriali (m.in. Maska, Gambit Królowej, Emily w Paryżu). Dynamiczny film prezentuje, w jaki sposób wyraziste postaci wybierają – dobrane do ich charakteru i upodobań – dania w Food Fyrtlu. Popkulturowe nawiązania nie tylko podkreślają charakter marki, ale też budują więź z klientami.
Różnorodność to słowo-klucz naszej kampanii. W Food Fyrtlu dzielimy się nie tylko różnorodnymi doznaniami smakowymi, rozmaitymi akcjami rozrywkowymi dla dorosłych i dzieci, ale też łączymy odmienne kulinarne gusta przy jednym stole. To wszystko ujęliśmy w spocie najnowszej kampanii, do której zaangażowaliśmy różnorodnych twórców internetowych. Film i zdjęcia będzie można oglądać w Posnanii oraz na kanałach online Food Fyrtla – komentuje managerka Food Fyrtla, Małgorzata Bączkiewicz.
Siła synergii online i offline
Oprócz filmu powstała sesja zdjęciowa, a także materiały wideo (rolki), które pozycjonują Food Fyrtel w mediach społecznościowych. Treści są wykorzystywane zarówno w przestrzeni internetowej (media społecznościowe, reklamy), jak i na miejscu – na nośnikach multimedialnych, znajdujących się na terenie w obiektu. Wiarygodny przekaz dodatkowo podkreśla zaangażowanie w kampanię dwóch klientek i obserwatorek Food Fyrtla, które zostały wybrane na podstawie konkursu, zorganizowanego na mediach społecznościowych marki.
Spójność działań komunikacyjnych online i offline to klucz do skutecznej promocji miejsc gastronomicznych. Dzięki temu do klientów Food Fyrtla dociera konsekwentny przekaz, który buduje zaufanie do marki. Zaproszenie do świata pełnego znanych, popkulturowych motywów towarzyszy odbiorcom w obu przestrzeniach komunikacyjnych – rzeczywistej i internetowej.