Robiąc zakupy online liczysz na szybką przesyłkę, szeroką ofertę produktową, a może stawiasz na nowoczesnego dostawcę? – w Morele znajdziesz to wszystko. #EnterToOurStore to inicjatywa, pokazująca funkcjonowanie Morele, jako e-commerce, w którym zakupy online są szybkie i wygodne!
Tworząc kampanię #EnterToOurStore głównym celem było podkreślenie łatwości i wygody robienia zakupów online poprzez zaproszenie do świata Morele i pokazanie jego funkcjonowania od środka. Kampania została oparta o cykl komunikacji: potransakcyjny newsletter konsumencki, social media, współpracę z twórcami internetowymi, a także konkurs konsumencki „Wygraj Mystery Box o wartości 10 000 zł”, który ma na celu pokazanie szerokiej oferty produktowej Morele.
Niezwykle istotnym podczas robienia zakupów online jest ich wygoda, a także fakt szybkości wysyłki. Morele posiada najnowocześniejszą automatykę dla e-commerce w Polsce, a także magazyn o powierzchni 24.000 m² powierzchni, który został wyposażony w system klasy ASRS o pojemności 60 tys. pojemników, które gwarantują wydajność na poziomie 1200-1500 zamówień na godzinę w trybie automatycznym. Automatyczne sortowanie na kurierów i kierunki transportu pozwala na dostawę na terenie całego kraju już następnego dnia dla zamówień złożonych do godziny 20:00.
„Klientom zależy nie tylko na wyborze produktów, ale także na łatwości i szybkości procesu zakupowego. Wprowadzając kampanię #EnterToOurStore, chcemy podkreślić nasze zaangażowanie w zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta, zarówno pod względem łatwości użytkowania platformy zakupowej, jak i dostarczalności przesyłek” – mówi Agnieszka Kalińska, Brand & Marketing Communication Manager.
W obliczu rosnącej popularności zakupów online, inicjatywa #EnterToOurStore wydaje się być odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na proste, wygodne i bezpieczne doświadczenia zakupowe w Internecie. Morele.net, będąc liderem w dziedzinie e-commerce w Polsce, zobowiązuje się do dalszego doskonalenia swojej platformy oraz świadczenia usług na najwyższym poziomie, dbając o zadowolenie swoich klientów.
Materiał otwierający cykl komunikacyjny można zobaczyć tutaj LINK DO MATERIAŁU , natomiast link do konkursu znajduje się tutaj KONKURS