Gorzowskie centrum handlowe NoVa Park korzystnie zakończyło pierwszy kwartał 2024 roku. Rosnące wskaźniki i nowe otwarcia pokazały wyraźną tendencję wzrostową. Klientów przyciągnęła do NoVa Parku nie tylko bogata oferta handlowa, ale również angażujące okolicznych mieszkańców wydarzenia.
Początek 2024 roku był dla NoVa Parku bardzo dobry. Odwiedzalność w pierwszym kwartale wzrosła o 3% w stosunku do tego samego okresu w 2023 roku i aż o 18% w porównaniu do tego samego okresu w 2022. Wzrósł także wskaźnik obrotów, o 11%, oraz średnia wartość koszyka zakupowego, która od stycznia do marca była wyższa od ubiegłorocznej o 8%.
W pierwszym kwartale tego roku pojawili się w NoVa Parku także nowi najemcy. W połowie lutego otwarty został salon Rituals. Natomiast niecałe 2 tygodnie później – salon Pako Lorente, wzbogacający ofertę modową galerii o szeroki wybór doskonałej jakości odzieży męskiej. Nastąpiło również ponowne otwarcie sklepu Deichmann, który w marcu pojawił się w odświeżonej aranżacji. Owocem wcześniejszych negocjacji było również otwarcie jeszcze jednego nowego najemcy – salonu z modą damską de luxe by o la la, które miało miejsce na początku kwietnia. Pierwsze miesiące roku obfitowały także w przedłużenia dotychczasowych umów. Na dalsze rozwijanie swojej działalności w NoVa Parku zdecydowały się marki TUI, Sunloox, Reporter Young, Deichmann, KFC, NYHD, Optyk Paweł Kaźmierczak, Office Shoes oraz Wojas.
W NoVa Parku nie zapomniano również o stworzeniu ciekawej oferty eventowej i zaangażowaniu w lokalne sprawy społeczne. W styczniu centrum zorganizowało po raz drugi akcję „Wiosłuj dla WOŚP”, wspierającą Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Galeria przygotowała także ciekawe zajęcia dla najmłodszych na czas ferii szkolnych, a wśród rozrywek znalazła się jazda na symulatorach narciarstwa, kreatywne warsztaty oraz gra w minigolfa.
Klientów zainteresowała również akcja pro-sale, w trakcie której rozdawane były koce, szklanki termiczne oraz świece zapachowe marki Homla. Zgodnie ze swoją misją edukacyjną w zakresie ekologii i ochrony środowiska NoVa Park zaangażował się również w lokalną akcję „Drzewko za surowce wtórne”. W ramach wydarzenia można było odebrać sadzonki drzew i krzewów w zamian za przyniesione elektrośmieci. Największym zainteresowaniem klientów cieszyły się wydarzenia pełne kreatywnej zabawy, takie jak warsztaty z okazji Dnia Babci i Dziadka oraz marcowy event wielkanocny.
– „Nieszablonowe wydarzenia przyciągają do nas mnóstwo klientów, a dzięki zaangażowaniu naszych najemców są jeszcze bardziej urozmaicone. Udana współpraca z najemcami daje nam jeszcze większe możliwości.” – mówi Anna Szcześniak, Senior Marketing Specialist CH NoVa Park.
Centrum nie zwalnia tempa i planuje jeszcze więcej ciekawych wydarzeń, adresowanych do rodzin z dziećmi. W planach są także akcje pro sprzedażowe oraz wydarzenia CSR-owe, które umacniają relacje z lokalnymi mieszkańcami i budują wokół galerii wspierającą się społeczność. Owocna współpraca z naszymi najemcami przyniesie kolejne przedłużenia dotychczasowych umów, ale także nowe otwarcia najemców, którzy widzą w NoVa Parku potencjał do realizowania swoich celów biznesowych.