Nowi najemcy, widoczny wzrost wskaźników i sporo wydarzeń dla klientów – tak wyglądał III kwartał tego roku w NoVa Parku. Gorzowskie centrum nie zwalnia tempa rozwoju, będąc jednocześnie dobrym sąsiadem i największą destynacją zakupowo-rozrywkową w regionie.
Dynamika odwiedzalności w NoVa Parku w III kwartale 2023 roku wzrosła o 4,4% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym i aż o 17% względem roku 2019. Jednocześnie w stosunku do 2022 zanotowano wzrost o prawie 7% od początku roku. Trzeci kwartał bieżącego roku był dla NoVa Parku aż o 11% lepszy względem obrotów i o 7p.p wyższy pod względem wartości koszyka zakupowego w stosunku do tego samego okresu w roku 2022. Warto odnotować, że w tym kwartale obroty w NoVa Parku wzrosły aż o 44% względem III kwartału w 2019 roku. Ten wysoki wzrost w analogicznym okresie świadczy o tym, że gorzowskie centrum nie tylko wyrównało poziom obrotów do tego sprzed pandemii, ale wręcz zwiększyło go o niemal połowę. Liczby pokazują, że NoVa Park zmierza w dobrym kierunku. Świetne wyniki galerii świadczą o jej stabilnej pozycji oraz napawają optymizmem na jeszcze lepszy bilans w ostatnim kwartale tego roku.
„- Mogę śmiało powiedzieć, że ten rok jest dla NoVa Parku bardzo rozwojowy, co potwierdzają wyniki w trzecim kwartale. Wrzesień był pod względem odwiedzalności najlepszym wrześniem w całej historii naszego centrum. Cieszymy się również, że kolejni najemcy doceniają możliwości prowadzenia biznesu, jakie przed nimi otwieramy i podejmują z nami udaną współpracę.” – mówi Ewa Jusiel-Bujnowska, Senior Leasing Manager w NoVa Parku.
W lipcu do grona najemców NoVa Parku dołączyła polska marka kosmetyczna Inglot, znana na całym świecie ze swoich rewolucyjnych produktów. Sklep Inglot przeniósł się do NoVa Parku z konkurencyjnej galerii Askana. Natomiast w sierpniu w gorzowskim centrum otworzył się salon z modą męską Borgio. Wzbogacił on ofertę galerii o miejsce idealne dla mężczyzn poszukujących eleganckich i ponadczasowych ubrań. Ofertę modową NoVa Parku poszerzył we wrześniu także nowy salon Lee i Wrangler, oferujący kultowe ubrania z denimu, który również przeniósł się tu z galerii Askana. Pozytywną zmianę zaliczył też salon PUMA, który zyskał większą powierzchnię i nową, odświeżoną aranżację. Trzeci kwartał w NoVa Parku był też czasem intensywnych negocjacji nowych umów, a także przedłużania współpracy z dotychczasowymi najemcami.
NoVa Park nie zapomina także o dostarczaniu swoim klientom ciekawych opcji spędzania wolnego czasu. Dlatego strefa rozrywki w galerii zyskała nową odsłonę, by jeszcze lepiej zaspokoić ich oczekiwania. Ticketowy salon gier Game Arena został przeniesiony do nowej, większej lokalizacji i wyposażony w nowe automaty. Wśród nowych możliwości spędzania wolnego czasu pojawiły się tam również kręgle.
„- NoVa Park to dla naszych klientów nie tylko miejsce zakupów, ale również przyjemnego spędzania czasu. Dlatego nieustannie przygotowujemy dla nich ciekawe eventy pełne atrakcji dla dzieci i dorosłych. ” – mówi Anna Szcześniak, Senior Marketing Specialist w NoVa Parku.
Lato w galerii obfitowało w pełne rozrywek wydarzenia. W lipcu i sierpniu centrum przygotowało dla swoich klientów cykl wakacyjnych wydarzeń pod hasłem „Projekt plaża”. Wśród atrakcji pojawiła się letnia akcja pro-sprzedażowa, w trakcie której rozdano setki przydatnych na wakacjach upominków: piłek plażowych, kół do pływania oraz dmuchanych materacy z owocowym motywem. Wśród letniej oferty NoVa Parku nie zabrakło też rozrywki dla najmłodszych. Dzieci miały okazję potrenować tam surfing na specjalnym symulatorze, a także spróbować swoich sił podczas treningu jogi na deskach.
W okresie wakacyjnym w NoVa Parku nie zapomniano także o promowaniu zdrowego stylu życia. Podczas jednej z akcji klienci mieli okazję wykręcić swój własny, zdrowy koktajl, wykorzystując Blender Bike – czyli połączenie roweru z blenderem. Dodatkowo w ręce uczestników trafiły ekologiczne butelki filtrujące. Nawiązując do wakacyjnych wojaży, centrum przygotowało dla najmłodszych wydarzenie pod hasłem „Po śladach świata”. Dzięki temu dzieci miały okazję poznać atrakcje związane z różnymi zakątkami naszej planety – od Meksyku, aż po Japonię. Najmłodsi mieli m.in. szansę, by nauczyć się charakterystycznych tańców i zabaw w danym kraju, jak również wziąć udział w warsztatach zdobienia tkanin indyjskimi mandalami.
Wśród letnich atrakcji w NoVa Parku znalazło się także coś dla wielbicieli mody: w każdy wtorek klienci mogli skorzystać z bezpłatnych porad stylistki. Każdego tygodnia odwiedzała ona wybrany sklep z ubraniami i pomagała klientom galerii stworzyć dopasowane do nich stylizacje, korzystając z dostępnego tam asortymentu. We wrześniu nie mogło zabraknąć również akcji „Back to school”. Tym razem NoVa Park postawił na to, co młodzież lubi najbardziej, czyli aktywność w social mediach. Nagrywając kreatywny filmik, uczniowie mieli szansę na zdobycie Iphone’a 14. We wrześniu przygotowano także atrakcje dla młodszych maluchów – teatr lalek połączony z warsztatami oraz animacjami. Natomiast na dorosłych klientów czekały ciekawe oferty, cenne informacje oraz darmowe porady prawne w ramach Targów Pracy i Kariery.
NoVa Park nieustannie się rozwija, o czym świadczą nie tylko liczby i wskaźniki, ale również zacieśnianie relacji z otoczeniem. Gorzowskie centrum pamięta o tym, jak istotne jest ciągłe wsłuchiwanie się w potrzeby konsumentów, śledzenie trendów, poszukiwanie nowych rozwiązań i odwaga w ich wdrażaniu. Dotyczy to nie tylko obszaru komunikacji z klientami, ale także sposobu zarządzania obiektem. NoVa Park dba o to, by być dla klientów przestrzenią dającą wiele doświadczeń – nie tylko tych zakupowych, ale również rozrywkowych, społecznych i edukacyjnych.