w ,

TIM wygrywa e-Commerce Polska awards 2023 w kategorii „Best in e-commerce B2B”

Centrum Usług – innowacyjne wdrożenie centrum elektrotechniki TIM.pl – zdobyło jedną z najbardziej prestiżowych nagród polskiego sektora e-commerce w 11. edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

Uznanie jurorów, które zaowocowało statuetką w kategorii „Best in e-commerce B2B” wśród podmiotów średnich i dużych, zyskało Centrum Usług TIM.pl. Konkurencja była bardzo mocna – wraz z TIM-em nominowani w tej kategorii byli również: Allegro, ATLAS & Unity Group oraz Klimas. Nagrodę podczas uroczystej gali w Krakowie odebrali reprezentanci TIM-u: dyrektorka marketingu Barbara Matkowska-Włosek i menedżer ds. komunikacji korporacyjnej Michał Kostrowicki.

W Centrum Usług TIM.pl zebrano funkcje i usługi najbardziej istotne dla klientów z sektora B2B. W wyniku optymalizacji udoskonalono aż 33 usługi w siedmiu kategoriach. W efekcie Centrum Usług TIM.pl nie stało się wyłącznie miejscem agregacji usługa, lecz platformą ułatwiającą codzienną pracę klientom biznesowym TIM-u.

e-Commerce Polska awards to jeden z najważniejszych konkursów polskiej branży e-commerce. Jego laureatami są największe i najbardziej innowacyjne brandy działające w Polsce. Tegoroczna edycja jest dziewiątą z jedenastu, w której TIM znalazł się w gronie nominowanych do nagrody. Nagroda dla Centrum Usług TIM.pl jest już piątą statuetką e-Commerce Polska awards, która trafiła do TIM-u w ciągu 11 edycji konkursu. Poprzednie zwycięstwa miały miejsce w 2015 (w dwóch kategoriach), 2020 i 2022 roku. W tegorocznej edycji e-Commerce Polska awards TIM zdobył także nominację w kategorii „Best in CSR” za strategię ESG na lata 2023-2026 dla Grupy TIM.

– Po raz drugi wygraliśmy w kategorii „Best in e-commerce B2B”, co potwierdza naszą pozycję lidera tego segmentu polskiego rynku handlu online – zauważa Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – To wielka satysfakcja, ale i wyzwanie, by nie zwalniać tempa i wyznaczać trendy, uważnie wsłuchując się w oczekiwania i potrzeby klientów – dodaje.

Pełna lista laureatów e-Commerce Polska awards 2023 na https://ecpawards.pl/laureaci/.

Załączniki

Avatar photo

Napisane przez TIM SA

TIM.pl jest liderem polskiego e-commerce B2B, oferującym największe w Polsce centrum elektrotechniki dla profesjonalistów. Klienci TIM-u zawsze łatwo zamawiają, krótko czekają i dostają wszystko, czego potrzebują: produkt, pomoc i wiedzę.
Dysponujemy najszerszą ofertą produktów elektrotechnicznych dostępnych w 24 godziny od złożenia zamówienia. Zamówienia dostarczamy tam, gdzie życzy sobie klient (siedziba, budowa, paczkomat), w wybranym przez niego terminie.
Naszą ambicją jest uczestnictwo w życiu zawodowym klientów: ułatwianie im pracy, wspieranie ich w rozwoju oraz wymianie doświadczeń. Dlatego rozwijamy specjalistyczną społecznościową platformę wiedzy – portal „Łączy nas napięcie”.
Centrala TIM SA znajduje się we Wrocławiu, gdzie spółka powstała w 1987 r. W latach 1998-2024 byliśmy notowani na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Mamy na koncie wiele prestiżowych nagród i wyróżnień, m.in. w takich konkursach i rankingach jak Gazele i e-Gazele Biznesu, Diamenty Forbesa, e-Commerce Polska awards, Dyrektor e-Commerce Roku czy Giełdowa Spółka Roku. Jesteśmy liderem dystrybucji elektrotechniki w Polsce, także pod względem przychodów (https://www.rynekelektryczny.pl/najwieksze-hurtownie-elektrotechniczne/).
TIM SA tworzy Grupę Kapitałową TIM wraz z 3LP SA – operatorem centrów logistycznych, oferującym usługi fullfilmentu dla podmiotów z sektora e-commerce (także spoza Grupy TIM). Obie spółki od końca stycznia 2024 r. są częścią międzynarodowej Grupy Würth.
Więcej o TIM SA i Grupie Kapitałowej TIM na www.timsa.pl

Wszystkie oczy zwrócone na politykę fiskalną w strefie euro

Procesy frankowe: wyrok TSUE nie obejmuje waloryzacji