w

TIM wspiera pływaczki – sponsoring sportowy Alicji Tchórz i Kornelii Fiedkiewicz

Do grona młodych talentów sportowych, które wspiera TIM S.A., dołączyły dwie polskie pływaczki – Alicja Tchórz oraz Kornelia Fiedkiewicz. Dzięki temu grono sportowców pod skrzydłami TIM-u powiększyło się dwukrotnie – sportsmenki dołączyły bowiem do dwójki judoków, Katarzyny Sobierajskiej i Damiana Szwarnowieckiego.

TIM S.A. podjął współpracę z pływaczkami w ramach programu wspierania młodych talentów sportowych, zwanego sponsoringiem społecznie zaangażowanym, wynikającego ze strategii odpowiedzialnego biznesu TIM pro.

Alicja Tchórz nieprzerwanie od 2008 roku jest członkinią Kadry Narodowej w pływaniu. Reprezentuje kluby MKS Juvenia Wrocław oraz New York Breakers (podczas International Swimming League). Ponadto jest doktorantką na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz założycielką portalu nasimistrzowie.pl. Reprezentowała Polskę podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie oraz Rio de Janeiro. Sześćdziesiąt razy ustanawiała nowe Rekordy Polski Seniorów. Do jej dorobku sportowego należą również:

  • Mistrzostwa Europy Glasgow 2019 i Kazań 2021;
  • Mistrzostwo i Rekord Świata w ratownictwie wodnym Adelajda 2018;
  • 7 medali Mistrzostw Europy: Natanya 2015, Kopenhaga 2017, Glasgow 2019 oraz Kazań 2021;
  • Wicemistrzostwo Igrzysk Sportów Nieolimpijskich The World Games Wrocław 2017;
  • 4 medale Wojskowych Igrzysk Olimpijskich Wuhan 2019;
  • Medale Pucharu Świata;
  • 155 medali mistrzostw Polski Seniorów (w tym 102 złote);
  • dwa złote oraz brązowy medal Mistrzostw Europy Juniorów 2008.

Kornelia Fiedkiewicz to 21-letnia sportsmenka, specjalizująca się w pływaniu stylem dowolnym. Uczestniczyła w Igrzyskach Olimpijskich w Tokio. Do jej największych osiągnięć należą mistrzostwo oraz brązowy medal Mistrzostw Europy, a także medal i rekord Mistrzostw Polski. Jej aktualne, najważniejsze plany sportowe to uczestnictwo w Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu w 2024 roku oraz starty w największych zawodach międzynarodowych.

Wspieranie młodych, obiecujących sportowców jest w TIM-ie obecne niemal od dekady. Przez kilka ostatnich lat TIM był sponsorem najlepszego polskiego golfisty, a zarazem olimpijczyka z Tokio – Adriana Meronka. Obecnie firma, obok pływaczek, wspiera dwóch obiecujących judoków – Damiana Szwarnowieckiego (współpraca od 2014 roku) oraz Katarzynę Sobierajską (współpraca od 2022 roku).

Avatar photo

Napisane przez TIM SA

TIM.pl jest liderem polskiego e-commerce B2B, oferującym największe w Polsce centrum elektrotechniki dla profesjonalistów. Klienci TIM-u zawsze łatwo zamawiają, krótko czekają i dostają wszystko, czego potrzebują: produkt, pomoc i wiedzę.
Dysponujemy najszerszą ofertą produktów elektrotechnicznych dostępnych w 24 godziny od złożenia zamówienia. Zamówienia dostarczamy tam, gdzie życzy sobie klient (siedziba, budowa, paczkomat), w wybranym przez niego terminie.
Naszą ambicją jest uczestnictwo w życiu zawodowym klientów: ułatwianie im pracy, wspieranie ich w rozwoju oraz wymianie doświadczeń. Dlatego rozwijamy specjalistyczną społecznościową platformę wiedzy – portal „Łączy nas napięcie”.
Centrala TIM SA znajduje się we Wrocławiu, gdzie spółka powstała w 1987 r. W latach 1998-2024 byliśmy notowani na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Mamy na koncie wiele prestiżowych nagród i wyróżnień, m.in. w takich konkursach i rankingach jak Gazele i e-Gazele Biznesu, Diamenty Forbesa, e-Commerce Polska awards, Dyrektor e-Commerce Roku czy Giełdowa Spółka Roku. Jesteśmy liderem dystrybucji elektrotechniki w Polsce, także pod względem przychodów (https://www.rynekelektryczny.pl/najwieksze-hurtownie-elektrotechniczne/).
TIM SA tworzy Grupę Kapitałową TIM wraz z 3LP SA – operatorem centrów logistycznych, oferującym usługi fullfilmentu dla podmiotów z sektora e-commerce (także spoza Grupy TIM). Obie spółki od końca stycznia 2024 r. są częścią międzynarodowej Grupy Würth.
Więcej o TIM SA i Grupie Kapitałowej TIM na www.timsa.pl

TIM Mikołajów 2022 – trzecia edycja świątecznej akcji TIM-u

Czy biznes jest tylko dla „śmiałków? Networking a praca nad pewnością siebie