w

Nowa seria przyczep WELD

Dostępne na rynku skrzyniowe przyczepy bagażowe najczęściej oparte są na konstrukcji skręcanej ze stalowych profili.

A gdyby tak nawet prosta przyczepa transportowa mogła posiadać konstrukcję spawaną?

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów przedstawiamy serię Weld łączącą najlepsze cechy najpopularniejszych przyczep bagażowych i profesjonalnych przyczep posiadających spawaną konstrukcję.

Wybierać możemy spośród 5 rozmiarów (od 2 do 3,5 m długości), 2 rodzajach zawieszenia (jedna oś, dwie osie lub resor) oraz 2 rodzajach dyszla (uchylny lub stały).

W standardzie najpotrzebniejsze funkcje: koło podporowe, mocowania pasów transportowych, tylna i przednia burta otwierane z możliwością prostego demontażu wszystkich burt.

Dodatkowym atutem tej serii jest bogate wyposażenie opcjonalne m.in. 4 rodzaje pokrowców, 3 rodzaje dodatkowych burt, koło zapasowe, pokrywa aluminiowa, najady, podpory czy przedni reling.

Podsumowując:

  • rozmiary: 2014, 2314, 2614, 3015, 3515
  • dyszel stały oraz uchylny
  • 1 oś, 2 osie lub na resorze.
  • wytrzymała spawana konstrukcja
  • dyszel stały lub uchylny
  • w standardzie burty H400 z nowym profilem gięcia
  • tylna i przednia burta otwierana
  • wszystkie burty demontowalne
  • mocowania pasów transportowych i koło podporowe w standardzie
  • szeroki wybór akcesoriów

Załączniki

Napisane przez Łukasz Witkowski

Czy inflacja zajrzy również do tornistrów naszych dzieci?

Audi i Vogue odkrywają piękno polskich miast